Wednesday, April 27, 2011

Aerobic + Awal Pagi.


Aerobic.
okay, aku rase lepas ni setiap entry aku, aku nak letaak pic, bkan pe, cam boring je takde pic kan..so i add some.kat atas nih muke sebelum g aerobic.suci, bersih je kan..hehe, ko tengok jap lagi, gila hitam! aku g aerobic kat dewan klia semalam, for the 1st time, kakak aku yang bayar cz die yang tergedik2 ajak aku kan? so you bayar! haha..duration die satu jam jeh pun, penat? ape bende yang tak penat dalam dunia ni kan?
actially dari tahun lepas mak aku suh g situ, yela aku ni sibuk nak diet tapi tak bersenam, aku diet makan je, trun gak bai! tapi badan ko letihlah..jangan wat cam tuh, tak mo tak mo..so, aku tak nak pergi sebab ramai oldies...ao aku cam ala mals lah,,nanti aku nak kawan dengan sape kan? seorang jeh..dijadikan cerita ketika malam tadi aku sedang membiasakan diri didalam dewan tuh, aku terjumpe my old friends! Diyana, Putri and Shida..so hati ku berbisik, bolehlah g lepas ni, ade member..then insyaallah next time aku g lagi..so aerobic tuh? quite tired sebab die laju dan macam dance..best jugaklah..tarian die enjoy! bak kat nabil, enjoyable! hehe..dijadikan ceerita aku ni kalau bersenam haram nak berpeluh satu badan , tapi malam tadi baru 15 min, dah macam mandi air hujan la!! so fun and penatlah, awk..gediklaks kan?so music ni, music tuh, then habis..meh tengok muka aku habis aerobic.gila selekeh!



uhuks selekeh kan?
nampak title akuh, Awal Pagi..
means pagi2 dah blogging and bukak pc! waah,, sejak2 ader internet ni , takde dah g cc, gila berlagak..dayah, orang len tak de gelabah macam ko! mesti otu yang korang pk kan..kukuku,, aku memang gelabah, so kenapa?
ends.


No comments: