Sunday, June 5, 2011

Halimunan @ Invisible ?

Adakah saya halimunan untuk awak?

Awak tidak pernah menyedari kehadiran saya mahupun kewujudan saya?

Saya disini, di hadapan awak, saya setia menanti namun awak punahkan harapan saya menggunung,

Awak, saya cuba segalanya untuk awak..Saya lakukan yan termampu, Kenapa awak?

Penat kita semai cinta bertahun, namun sebegitu mudah awak nyahkan saya dari hidup awak?

Saya bukan insan yang tidak berperasaan..

Saya cuba memahami awak, Tapi awak tidak pernah mencuba memahami saya, Kenapa saya pula kena ikut telunjuk awak?

Awak bukan sesiapa pada saya, mungkin special, tetapi belum sah..

Awak, saya menanti awak di hujunh garisan cinta kerana bagi saya, selagi ada cinta, selagi itulah saya menanti,

Jika hati ini sudah kosong untukmu, akan ku bawa hati ini kepada yang lain..
hanya fiction.:)

No comments: