Tuesday, June 7, 2011

Saya nak tukar URL.:)

Ada cadangan takk? Haha, budget ade reader lak ko nye blog nih? Ah, ape aku kisah janji aku nak post entry.:)

Kenapa nak tukar URL? Sebab URL sekarang tak best.
www.hdyhdyh.blogspot.com
Korang taww ke maknanya once you look at it? Takkan? So sebab tu lah aku nak tukar.:) Antara idea aku..

www.pinklicious.bs.com *delicious lah sgt, sedar diri Dayah oiii.=..='*
www.lovelydayah.bs.com *ukeyh tak?*
www.caramelicious.bs.com *i ♥ caramel*
www.justbemyself.bs.com *kahkah*
yang mana ukeyh? Ade ke nak comment? haih.

mood : saket kepala sebab teguk coke! To Sys NaEl, i already change mu cursor.:)

6 comments:

Mama Amani said...

its ok... kdg kala kena ubah tuk bg lagi cantik n menarik...

miss Sushi ♥♥ said...

:)

Farah Syamimi said...

hmm, caramelicious.bs.com tuu oke jugak, hehe :)

miss Sushi ♥♥ said...

tnk you, miss Farah.:)

ஐalwaniღzulhilmanஐ said...

wawa rasa url lama dah okey kottt.
sangat unique ^____^
seriously dear,tak payah tukar laa.

miss Sushi ♥♥ said...

insyaallah kak Wawa.:)