Thursday, July 7, 2011

Cinta tidak semestinya berakhir dengan penyatuan.


Tadi Dyh tengok Lagenda Budak Setan.Dah tengook? Mestilah dah tengok kan? Cerita tu kan bessst.:).Dyh bukan nak cerita pasal filem tuh.Masa Dyh bukak tadi, filem tu dekat scene Que Haidar bawak mak Lisa jumpa Lisa.Nak memujuk tuh.Nak dekat akhir akhir..Masa tuh Que cakap aku cinta kau banyak banyak kali..

Masa Dyh tengok Dyh sedih tambah lak lagu Bila Cinta tu sedih kemain, so memang layannn lah kan..Dyh terfikir ada ke lelaki sayangkan perempuan samapi macam tuh sekali? kalau dia sayang dia takkan sentuh pun wanita kesayangannya dengan kasar hatta sejentik.

Kalau ada lelaki macam tuh buat kat korang. korang yakin ke die cintakan korang? Dyh takuuut dengan lelaki stalker macam tuh walaupun Dyh tak pernah kena stalk, tapi seraammm.Walaupun lelaki tu cinta kita separuh mati pun takde gunanya kalau perempuan tuh tak sayang dia kan? Nanti hati dua dua sakitt..

Itu tandanya cinta tidak semestinya memiliki.Janganlah kita jadi hamba cinta sehingga memakan diri sendiri sebab sedalam mana pun cinta kita kepada kekasih kita, takkan mampu melawan cinta ALLAH S.W.T terhadap kita.Astaghfirullahalzim.

No comments: