Friday, July 22, 2011

Wishes in Birthday Day!

its a magical date keyh.i was born in that day in Johore.Thanks to mummy cz give me a birth.You're the precious.Because, without you sweats and heavy sighs, i will never be here.Typing for you.:)


ukeyh.Stop tearing text.hehe.Tiba tiba nak post wishes in birthday day.
Dalam dunia serba indah ni, banyak perkara dan benda yang Dyh nakk..Antaranya....

Pertama pertamanya ialah Laptop!!! Aku nakk warna pink yang berjenama Dell!

Cantek kan? Nak nak! Kalau tak dapat nih, dapat Apple pun ukeh! Hahaha..

Kedua dua nya ialah blackberry torch 9800! Janji pink! Rocks babeh!


Sejak sejak tengok Yuna pakai kat Yuna Inspired, memang berminatlah der! Cantek siot!

Ketiga tiga ialah hello kitty pink guitar with lesson!
Sejak dulu lagi aku teringin nak belajar gitar lepas tuh warna pink, uii, canteknyer.Love it!


Ada takk orang sudi nak bagi? Hehe, cantekkan gitar nih! Nak nak nak! 

Ehm apa lagi yer? Apa lagi yer? For this time being, i just want this stuff! Want it! hehe.

No comments: