Wednesday, August 31, 2011

ada orang unfollow dan ada orang budget retis.

Kuikui.Dah dua tiga kali gak ada blogger unfollow.Tak apa.Maybe blog aku tak cukup best untuk anda.Mungkin anda menyampah dengan saya.Saya minta maaf pada bulan yang mulia nih.Serius saya kesah dan takk kesah.Kisah sebab ini menunjukkan blog saya tak best, Tak kisah sebab ada jugak yang baca blog hamis ni.Terlupa beli Anna Sui * #naknak * .No prob dear.

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Ada blogger budget retis.#siyesakutaksuka.Bukan apa, setiap, EVERY THINGS SHE DID, SHE WANTS TO PUBLISH IT.Awak hot sangat ye sayang? Saya taw follower awak beribu beraban tapi takkanlah small matters pun nak post.Childish kan aku ni? Umur dah 18 tapi nak dengkidengki dengan orang kat blog sendiri.

TAKPE.NI BLOG AKU BUKAN BLOG AWAK.

So same thing dengan awaklah, saya tak boleh nak halang awak semata mata sebab saya tak suka blog awak.aku bukan senior dalam blogging, dia lagi senior.Tapi tak salah menegur kan? Awal awal dulu dy okeylah, sebab aku selalu mesej dengan die pasal blog, tapi sekarang aku rasa die dah sombong yelah follower dah ramai kan? Tak apalah.

1 comment:

Anonymous said...

http://www.site.com - [url=http://www.site.com]site[/url] site
site