Friday, August 5, 2011

Blogging pun ada musuh.

 

yeayy tak sangka kan? Dulu masa aku berblog, aku tak pernah terfikir pasal dengki mendengki antara blogger atau haters.Serious, never thought about it.
Tapi bila dah lama nihh, takdelah lama sangat pun.tapi lamalah jugak syaang.Aku jumpa pelbagai blogger yang ada haters.Serious, perlu ker?
kenapalah korang nak dengki dengan blog orang lain? Korang buatlah blog sendiri ken?
Contohnya lah kan, Ben Ashaari, Yuyu Zulaikha..diorang ni aku rasa orang dengki sebab follower dy beriburibu lemon.
Kalau Putryy Nasuha dan Nazihah Anuar, ofcourselah sebab blog dy cun meyh!
Sebab tu aku rasa Fatin Liyana jarang ada haters.Kalau tengok entry entry dy, mana ada dy cerita pasal orang anti dy ke ape ke, sebab dia tulis blog untuk kepuasan diri sendiri, bukan duk cari follower atau cantekkan blog.
Tabik spring to sys!
Aku ingatkan dalam life kite jer ada musuh, ada orang tak suka.Rupanya ada gak dalam dunia blogspot nih.Hai,dunia.

No comments: