Tuesday, August 30, 2011

Datanglah seribu Beast, 2PM tetap dalam hatiku.

 

 
 
Huhu, hari ni saja nak express personal feeling.Sebelum ni minat aku dengan 2PM dah kureng sebab lagu Hands Up tak berapa nak sedap, tapi masa tengok balek vid vid lama 2PM, adus terus hati aku cakap, datanglah seribu seraban Beast, 2PM is still the best among the best.Kenapa aku bandingkan 2PM dengan Beast? Sebab kan Beast keluarkan lagu Fiction, siyes lagu tuh best, and tarian nya pun tip top.Kalau Hands Up more to freedance kan? Baik angguk.then kebanyakan Hottest mesti akan jadi Beauty.So am I.Soo memang aku tak sukalah Hands Up ken, huhu, tadi aku tengok perf 2PM MAMA AWARDS LIVE FROM MACAO 2010, korang yang minat 2PM patut tengok vid nih.Perfomance memang tahap terbaik dan sangat best.Suka suka.Tiba tiba teringat time aku gila dengan 2PM.
Aku ingat lagi masa tuh aku form 5, bulan Mei, baru balek dari Langkawi saja jejalan, masa kat Langkawi kakak aku asyik buka lagu Niga Mipda ( I Hate You ) jer, so aku pun Ttnya siapa nyanyi, masa tuh sumpahlah aku tak suka 2PM sebab Nichkun.Huhu, sebab aku rasa 2PM popular sebab Nichkun jer, konon konon tak ada bakatlah.Haha, kakak aku sibuk promote 2PM kat aku.Tapi aku malas layan.Sombong kan? Haha, bila balek jer dari Langkawi terus aku gerodek folder 2PM.Pergh, wa jatuh cinta beb! Lagu dyorang memang mostly sedap! Suka sangat! Lagi lagi lagu Gidaridaga Jichinda, aku paling suka lagu tuH.Sejak tuh semua variety show diorang aku tengok, tak boleh lepas lah! Memang suka! Dan aku sibuk surf pasal Jaebeom padahal dye dah selamat keluar.Gila slowlah aku.Hui, sekarang bila dengar lagu Without You, mesti aku teringat masa tuh aku tengah sibuk main game apa entah, game cari cari lah, lepas tuh tengah gila dengan cerita Cinderella Stepsister.Hui, I loike.Lepas tu masa tuh i sedang minat dan rapat dengan seseorang.=.='
Entry ni sekadar nak kongsikongsi jer perasaan aku.:)

No comments: