Friday, August 5, 2011

hello syg.:)

assalammualaikum.Hai, lama tak update! yeayy..aku kat asrama lahh ...tak taw keee? Alhamdulillah, even aku kat asrama, traffic aku maintain.:').Thankisss peoples.Pasal follow back, nanti aku respod keyh.Jangan marah marah or umpat belakang lak siap post segala keburukan aku.Aduhh, aku tetap follow lambat sikit jer.Mak ayah aku asyik marah aku online, camne? Kan kan? Terpaksa menjadi pencuri dirumah sendiri..* tertiru ayat Hanan lakk.*
Yeayy, minggu depan exam! Aku ready ker? Ofcourse takk? mana taknya waktu prep jer tidur bila masa aku study, minggu ni jer struggle sikit, itupan pengajian am jer lepas hai ya.PP tak study lagii...PP dahlah gila banyak wa cakap luuu.Memang terbaek lahh ujian kali ini.Harap harap lulus dengan cemerlang.Itulah niat aku.Dari ujian pertama from 6 aku nak tunjukkan prestasi yang baik, insya-Allah.Manalah taw boleh terbang ke luar negara belajar Ekonomi.Amiinn..
ukeyh saya off dulu.saya sayang awak semua.:)

No comments: