Saturday, August 13, 2011

macam'macam niat dalam blogging.


Salam.Baru selesai baca latest entry blog yang aku follow.Lately nih aku perasan, blog ni kan macam dah jadi tempat kita tabur fitnah, sebarkan aib orang, malukan orang dan lain'lain.Masa hal Gambit tuh, sibuk sana sini post pasal dy, kutuk lah kitik lah.Memacam.And aku pun buat juga * pfft *.Yela masa tuh fikir yeah, Gambit tengah hot jom kita post pasal beliau, yeah mana lah kita pedulikan perasaan dye.Blogger is asshole.:'(.Lepas tuh pasal Datin Milano, ehm, penuh dashboard aku dengan tajuk yang kurang sama! yeayy, jumm sebarkan aib orang! Dia ni teruk, jum cerita! Nanti dapat money! i suka money! ye, kita tak peduli perasaan dy sebab kita tak kenal dye.ye, aku pun sama.* pfft * .Lepas tuh cerita baru pasal Khairul Fahmi yang handsome tuuh.Putus tunang? Weyh, aku tak post langsung entry pasal dy, sebab aku dah sedar, actually blog aku bukan tempat aku copypaste artikel atau keruhkan keadaan.yeyy, aku tak suka.Aku ada post pasal sifat sesetengah orang yang memnuhkan dashboard aku dengan cerita yang sama berbeza kata.I don't like keyh.
ye aku baru.no right? cik kak, ini blog saya.i express my feeling here.aku rasa aku jarang kutuk blogger lain kat sini.kalau ada pun, nama tidak disebut.Right? say it.
tadi Ben Ashaari post pasal blogger cari money.Betullah tuh.The reason beberapa blog yang post entry satu hari/10posts adalah kerana nuffnang.Kalau idea tuh bernas dari otak ko, takpe gak.Sedap baca.Abis kalau ko copypaste? Haih, borinnng! Tak suka okeyh.Blog adalah medium kita express feeling, pendapat kita.Bukan express feeling wartawan yang penat'penat kejar artis dan menaip.Then kerja ko copypaste? So immature! Lepas tuh ada lak yang post pasal entah pape.Macam benda benda pelik didunia ni.Eiii, tak suka.
Tapi ada juga blogger yang okeyh.Okeyhlah.:).
Tapi aku rasa lets stop posting an embrassing entry.So please.Diorang pun ada maruah, kenapa kita perlu sebarkan aib mereka? Sila sedar dan beramal.
aku tahu aku tak baik.aku bukan bagus.ni perasaan aku.kan aku kata blog aku adalah somewhere yang boleh aku expresskan feeling aku.and it is.

5 comments:

Zme Ahmad Shahruddin said...

betul jangan jadikan blog sebagai medium menyebarkan aib orang. kan? :D

jemput singgah

http://azmeerahmadshahruddin.blogspot.com/2011/08/blogging-bukan-sekadar-mengejar.html

Nurul Rafhana said...

mana nye cerita yg lain..klik kat mane??huhu

ILA HonEyBuNNy said...

salam ziarah


tu la..kadang2 org lain dah salah gunakan blog neh..

jom kita berblog secara sihat kan..;-)

nurul hidayyah ♥♥ said...

@Nurul Rafhana tak phamm..:'(

nurul hidayyah ♥♥ said...

@ILA HonEyBuNNy btul tuh.:)