Friday, August 5, 2011

okeyh, now its an annoying Hallyu!


aku bukan benci kpop.aku takk benci kpop.aku tak anti kpop fans.tapi aku benci bila media'media nih menggunakan setiap kesempatan yang ada untuk keuntungan diorang.
why i'm saying like that?
its because, radio'radio sudah mengeluarkan lagu'lagu korea dan bercerita pasal kpop like they even care.padahal diorang ni sebenarnya bukan kenal pun siapa kpop ni kann? diorang ni ikut market jer.saya sangat marah sekarang apabila lagu'lagu kpop keluar radio.memang tak suka keyh.
saya tak faham.awak pun tak faham.
yes i knew its Hallyu waves.but don't kpop fans remains silent? eh tak tak..boleh tak jangan ambil kesempatan? ramai orang dah muak.kalau SJ tuh, asyiklah Sorry Sorry and No Others yang keluar.Kalau 2PM tuh Cabi Song dengan I'll be Back jer.So please keyh.
Aku suka kpop sebab tu freebies aku kpop.
Tapi aku benci bagaimana orang Malaysia cuba popularkan Hallyu untuk market diorang? 
macam lah malaysia takde lagu best! *pfft*
So please, hate it.

No comments: