Saturday, August 13, 2011

saya nak kekal lama.Sila bagi barang.

Aww, saya nak kekal lama.Sila bagi barang.itu bukti awak sayang saya.

ini bukan barang biasa'biasa.Semalam kawan aku cerita dengan aku pasal kawan dye.Ehm, kawan aku tanya die, weyh, cmne ko couple lame eh? dan kawan dia pun menjawab, sonang.bagi jer ape yang dy nak.Barang apa yang aku maksudkan? It's a virgin.
Actually benda ni everywhere kan kan? bukan kat certain area or certain man jer yang nak benda nih.Macam bangai kan? teringat status fb kawan aku, yang menghalalkan yang haram.Haram tetap haram .Tapi kenapa still lelaki minta demand benda nih? Yang memalukan, its a malay! he is a muslim! well, figure it out.Selalunya lelaki macam ni haram tepi jalan jer.Dia akan cakap,
yank, abang akan setie.abang takkan tinggalkan ayang.jangan risau.Jum kita berserunuk.
kepala otak kau berjanggut! aku memang saket hati.maaf kalau aku cakap cenggini, lelaki yang minta dengan seorang wanita adalah lelaki yang tiada pelajaran, tak habis sekolah.Betul takk? And girls yang bagi adalah girls yang ehem ehem.Tolong jangan terasa..Tak tuju kepada sesiapa.
masalah melayu yang tipikal.
to all girls : tolong jangan jadi wanita yang terlampau desperate.

6 comments:

fahmie firas said...

Best entry nie
Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

Nurul Rafhana said...

yahh..sokong!tolonglah gurl jgn jual murah sgt..korg ader maruah..jgn sia-sia kan..

nurul hidayyah ♥♥ said...

@fahmie firas tnx for following.saya pun baru lagi.:)

nurul hidayyah ♥♥ said...

@Nurul Rafhana taw takpe.mcmlah benda tu pakai buang kan?

♥ Wanie ♥ said...

sai sokong entry ! suke sgt2x .

melor said...

pengalaman mengajar erti kehidupan