Sunday, September 25, 2011

identiti collapsed!

 
Bosan.Aku dengan penat.Nak terhafal aku lagu nih sebab dok sibuk view blog haha.Aku ni kadang kadang tak taw nak klasifikasikan blog aku blog apa, cz kejap aku macam nih,kejap aku macam tuh.So peliks.Kadang kadang aku terfikir nak create identiti aku sendiri, tapi kadang kadang terpikir lak nak buat perubahan.Tapi bila aku buat perubahan aku takut apa orang akan cakap.Ye, aku takuut sangat dengan pandangan orang.Walaupun pandang orang itu boleh membantu kita memperbetulkan diri sendiri.
Tapi kalau pendapat orang tentang kita tuh kritik macam mana? Sanggup ke kita terima? Kalau ada orang cakap, "Dayah, kau ni gemuuk sangat lah!" what u expect me to feel?
yes its hurt but its true.Its true i'm a fat girl, but perlu ke kita cakap straight like that? Don't you have any heart? By looking at you, i knew what kind of you.
kita boleh kutuk orang puji orang dengan niat yang baik tanpa sebab munasabab yang jahat, tapi kalau ada hati yang kutur gi mana? avoid her/him.Sebab niat die hanya untuk memperlekehkan anda.,
Kadang kadang tak semua orang suka kita, nak buat macam mana? Mungkin ada benda yang die jeles dengan kita.Haih manusia.Okeyh.Entry ape lah aku tulis ni.Ye, identiti collapsed!

i'm in Penang.

mempersembahkan gambar tergedik dari daku.

yes my sis is shorter than me.Auww

gambar closeup harus ada menunjukkan aku syok sendiri.

♥ this picture

merenung~~

menunjukkan peha yang siyes sebesar alam.

yes, i'm there.!

aku tak suka memaksa, dan aku tak suka dipaksa.Got it?

2 comments:

www.myobw.com said...

Assalamualaikum,

salam kenalan blogger,

seronoknya kalu dapat p sana..! pastu memancing.. kat situ hahaha!

BeloG MTT said...

Buat apa saja yang diri kita rasa nak buat,jangan fikir tentang orang sekeliling as long benda tu tak menyakiti sesiapa :)