Tuesday, October 25, 2011

korang,,,

jeles takk? high resolusi weyyhhh.Ko adeer? tak de kann? haha
 
Awal awal aku dah memberlagakkan diri.Wahhh .Dari malam tadi aku just update tuto, freestuffs dan contest.Tak tuliss pun pasal diri sendiri yang halus dan kudus terbukti kesuciannya nihh.Korang tengah buat apa malam malam nihh? Semalam kanm internet aku asyik buat hall je, yelah dah kata pakai beruk punya getah, memang kelembapannye jelas dan nyata.
oleh kerana internet aku asyik buat hal, aku pun buatlah freestuffs, water brush header dan shoutbox pic.Aku buat bukan nak apa, aku suke suke jer.Then aku rasa suka sangat bile ade orang guna freestuffs aku.Rasa dihargai sungguh.I like.Tak taw macam mana i boleh jadi sekreatif ini.Hehe.
aku pandai pakai brush ps ni pun belajar dari blog seorang kawan > here <.Bukan kawanlah, blogger lain.Kang kalau aku cakap kawan die tak mengaku kawan, tak haruuu.Pakai water brush senang sikit daripada pakai yang biasa tuh, sebab water brush, colour dy lagi cantek dan senang je, klik sikit, warna die dah besar.I like.
blog aku ni walaupun follower sikit, tapi aku rasa okeylah.usaha aku berbaloi * berbaloi baloi *.Hehe, then sekarang ni aku baru habis download wallpaper Beast with high resolution and no edit.So its really original keyh? Bolehlah aku edit sendirian berhad.Hehe, taw takk berapa banyak aku download? 105 pieces!! * sila say wooww *.Haha, then aku dah siapkan dua free header kpop.Ingat nak post bile dah buat banyakbanyak, tapi apelah salahnya aku bagi sekarangg kann? * ah bedah, hot sangat la ko ni kann? *

kalau dah gune wajib comment, tak perlu kredit.kredit satu kelebihan.tapi kalau kat blog korang sibuk kecah pasal credit creditott, siaplah korang.tak malu ke jilat ludah sendiri? * tak tujukan pada sesiapa.kalau terase, awaklah tuhh *

INFO : WIDTH : 760PX, HEIGHT : 300PX.
incase kalau korang perlukan url, ade url sekali.

http://1.bp.blogspot.com/-k-BcNu3tuZE/Tqb0Yj7R1vI/AAAAAAAABJs/8kKVMbjcSGg/s400/HEADER+KYUHYUN+HDYH.png
http://4.bp.blogspot.com/-TADzzJ4QJHs/Tqb0aM6w3AI/AAAAAAAABJ0/2Jy6XzBQcPY/s400/HEADER+TAEYEON+HDYH.png

No comments: