Wednesday, November 30, 2011

hati kau aku kena jaga.hati aku, siapa?

well, people keep talking about their weight.so do i.
 
kadang kadang kita tak pernah persan apa yang kita buat, adakah ia melukakan? ada kah ia menyakitkan? ada kah orang sakit hati dengan gurauan kita? adakah orang tau bahawa segalanya hanyalah gurauan? sungguh, kita tak boleh nak jangka feedback orang lain terhadap gurauan kita, kerana paa yang kita fikir, yeah, itu hanya gurauan, but ever anyone care or notice it?
kita tak pernah tau kadangkadang apae yang kita cakap apa yang kita guraukan menimbulkan rasa dendam dihati orang lain,  entahlah.aku cuba puaskan hati orang lain, aku cuba sukakan hati orang lain, but at the end of day, i'm fail.
aku nak bahagiakan orang.tapi takboleh.aku nak sukakan korang tapi tak boleh.aku sedih, pernah sesiapa kisah? #tadiideamelambaksekrangdahhilangsebabbw!
kadangkadang penat bile try puaskan hati semuaorang bile cuba gembirakan hati orang.i'm truying really but i'm just can.#kbai.Allah dah panggil.Lets pray.
hati kau aku kena jaga.hati aku, siapa?


No comments: