Sunday, November 6, 2011

kemanalah hala tuju aku dok.

 
kadang kadang aku rasa aku sangat ketinggalan.Blog field aku kecik je.you know what i mean? Aku ingatkan hanya Fatin Liyana, Hanis Zalikha  and so on yang ade followers beraban, rupenya ada banyak lagi.Selama ni aku follow blog yang ade tutorial jer, yang mane blig die cun ke ade tutorial ke adalah kewajipan untuk follow! shows appreaciate, kalau tak semua mesti ade satu dua tuto dy yang aku guna kan? Itu cara aku shows appreaciate.Cara korang macam mana pulak?
Aku bukan nak carita pasal tuh.Bukan bukan.Maaf maaf.Aku nak cerita tentang kesedaran.Wahh, ayat aku memang boleh dibelahbelah.Upss, aku pun tak taw tajuk entry ni ape, tapi cuma aku nak share something dengan korang sebenarnye kan masa aku awal awal blogging dulu blogger yang aku kenal hanya lah Putryy Nasuha, Nazihah Anuar, Ben Ashaari dan Yuyu Zulaikha serta Fatin Liyana.Even ramai orang kenal Hanis Zalikha, tapi masa zaman jahiliah aku dalam blogging, aku tak kenal siapa itu Hanis Zalikha, siapa itu Nisa Kay dan siapa itu NurBadiah Lai.Aku tak kenal.Maafkan saya sis sis semue.Inilah maksud aku.Blog field aku kecik, terhad kepada blogger awal remaja, bila awal remaja, korang sendiri fahamlah macam mana lak blog nye kann? Nak cantek je, hari ni design lain, esok design lain, ape kate orang dah expert.And story diorang pasal diary je, entry diorang tidak seperti blogger akhir remaja yang lebih menitikberatkan tentang writing diorang, oho i'm gonna leave my sweet presence in teenagers life.ehm sad.
sambung.still tak taw kemana hala tuju entry nih, disini ke disana ke, pape pun aku nak cakap aku sangat bertuah dan berbangga yang aku ada blog kerana dekat sinilah kita mengenali orang lain, dinegeri lain, ditempat lain yang jauh tidak terjangkau dek tangan ku ini.aku sangat bertuah sebab kadang kadang aku ni tak sedar diri, kadang kadang sangat degil , tak mo dengar cakap keibubapaan abah dan mummy.oh no,secrets leak.so dengan kata kata pedas wahai blogger , aku mendapat kesedaran #ahaks kadang kadang sahaja.
ade orang kata, bukan aku kata, sumpah bukan aku, ade sesetengah blogger mengambil kesempatan dengan kewujudan blog sendiri.Yeke?Aku pun tak taw, but aku rasa kalau kita buat aksi #sambil menyelam minum air okeyh kann? No prob kann? Apelah salahnye kalau kita dah siyes berblogging tuh kita buat duit? Ade masalah ke? Kalau tak nak klik dah, tak yah klik.Kalau nak klik lagi bagus, tapi tak payahlah nak dok marah marah sesape yang cuba menaikkan traffic diorang, tak kesahlah pe pun title yang dye dok tulih kat sidebar tuh.biaq pi.tak suka dahh.tak yah nak condemn oranggg.
Still tak taw hala tuju entry nih.Aku mengantuk sebab malam tadi tidur pukul 3, bukan sebab layan tenet, tapi sebab tak boleh tidoq, tak taw kenape...mungkin tidur banyak petang semalam kott.Okeyh saya mengantuk dan nak solat.



2 comments:

Nadiah Jahari said...

peliks.blogspot.com .Blog kak maria ni pun best jugak ;)

Kaori Hidayah ♥ said...

yup.she's funny.:)