Monday, November 7, 2011

simple update.

creds : somewhere
 

mood  : jeles dengan keromantisan Maria Elena dan Dato'.Ehm.#nakpakwe.

Rase nak pelempangkan tengok ayat terakhir tuh? Pfft.Kesunyian mendera hati.#ohtidakterjiwangkarat.Tapi takpe sekali sekala.Aku jatuh cinta.oho #silaterkejut.Ala setakat jatuh cinta dengan Koe Konas,  ape ade hal? Uhuks.Aku baru tengok MV Just In Love, auww, i loike youu.
update entry ketika beruk sedang slow memang mencabar kesabaran .ia amat menuntut keperihatinan.#ayatlain. 
yes, done downloading just in love, sat g nak tukar lagu tema blog kuss kusss.#akutakpakailagukpopjelahweyh.Macam petang tadi aku tak taw hala tuju entry yang bakal aku taip sebab musababnyer ialah aku takde idea, sebab idea tak muncul ialah kerna aku merasakan bahawan sebelum aku balik rumah aku dah bertekad tak nak online sangat so i thats the reason.maybe yes maybe not.who knows.aku tak tawlah pasal ape beruk aku ni asyik slow je, padahal bayar kan? #silajawabcikberuk.
semalam kan aku wall-to-wall dengan member aku, member teman balik sekolah dulu dulu, member mengumpat same same dulu-dulu, member usha pakwe sama sama dulu dulu, semua dulu dulu.ehm dulu dulu zaman pakai kain biru , tudung putih, sekang kitew pakai tudung biru gelap dengan kain gelap sebijik cam dak sekolah rendah.sweet tak titeww? #ahaks.lempang.
bila kami berborak seperti kali pertama bertentang mata, kami bercerita tentang kami.takkanlah tentang pakwe depan rumah kott.jeles lah dengar life dy kat poli.lame lagi baru aku dapat rasa kehidupan sebegitu rupa.i want it now.#insisted.
yelah setahun lebih lagi baru dapat study pakai baju biase, ken? insyaallah kalau ade rezeki adelah, kalau takde merana + kecewa tambah segalagalanya.Ehm korang klah aku nak out.Otak aku beku minggu nih.Nak wat cne? Ehm korang, yang ade twitter tuh tweetlah dengan aku ehh? Hehe,:)


p/s : esok tak taw dapat updat eke tak, kalau tak update tuh aku dah balik asrama.#Harap maklum.(:




No comments: