Tuesday, November 29, 2011

Tuto : Fieldset * yang cantek punya lain sikit dari yang biasa *

 

Okeyh aku tau ramai orang dah buat fieldset, tapi kalau korang tak taw ape itu fieldset ni ha seperti dibawah, fieldset senang kalau terus letak kat HTML/Javascript kalau buat kat post, macam hagheeemmmm.. 
So studylah code kat bawah.:) Good luck.Ape ape tanye jer.



Makcik Uiii
saya tak suka awak.

saya tak suka awak.

saya tak suka awak.



<fieldset style="border: #F5A9F2 1px solid; padding-bottom: 0px; padding-left: 0px; padding-right: 0px; padding-top: 0px; ">
<legend align="left"><span style="color: #9a2efe;">Makcik Uiii</span></legend><span></span>
<div align="center">
<span>saya tak suka awak.<br>
saya tak suka awak.<br>
saya tak suka awak.</span></div>
<span></span></fieldset>


No comments: