Monday, December 12, 2011

"Contest blog saya Ringan, Comel, Kemas "


Assalammualaikum.Hari ni saya join contest , Contest Blog Saya RCK .Saya tak taulah sama ade saya memenuhi syarat contest ni ke tak, actually saya ditag oleh adek Panda momey momey, hehe..

Jom cekidaut terms dye, #ahaks term kau.

1. Follow blog Nazuha dan Auni (untuk tahu perkembangan contest) Kalau taknak follow pun takpe , tp , kalau korang menang , lambat inform , hadiah hapus eh ? :3 
2. Buat satu entry bertajuk "Contest blog saya Ringan, Comel, Kemas " 
3. Letak banner hodoh yang auni buat dekat entry 
4. Tag 2 orang atau lebih dan pastikan mereka tau ! 
5 . Hantar link post tersebut di blog nazuha kalau korang ambil dari blog nazuha, hantar di
blog Auni kalau korang ambil dari blog Auni.
6 . Kami tidak menerima URL seperti : http://kuatmakan.blogspot.com . Sila beri URl entry anda ! 
7 . Click Sini ( Kalau Heartbeat auni bertambah , insya-Allah , auni cashout , beli hadiah :o) 

Okeyh korang jomlah join contest nih, aku pun takde confidence nak menang contest nih.Ahaks.
Tag : PutryyNasuha, Nur Hazwani.


No comments: