Friday, December 16, 2011

I HATE MYSELF

gambar sekadar penghias.Dah lame tak tepekkan muka aku kat sini.PIC HANDPHONE
Nak tau takk ape perasaan aku sekarang? Perasaan aku sekang aku benci diri kau sekarang nih, bukan sekarang jer sejak semalam sejak minggu lepas i hate myself so much.Aku nampak buku Pengajian Am atas meja, tapi aku selak selak jer, aku nampak calculator tapi aku tak amek buku ekonomi sekali, aku nampak buku pengajian perniagaan dengan notebook sekali tersidai disampingnye, tapi aku biarkan ia kesepian.
Bukan tiada perasaan bukan tiada niat untuk belajar untuk mentelaah, tapI mungkin sifat aku sejak azali yang sering menyiapkan diri untuk menghadapi peperiksaan ketika saat saat akhir, #takmo ikut ye adekadek aku mengaku aku sangat teruk tiada siapa seteruk aku, aku suruh mak aku print nota sejarah tapi sampai hari ni aku tak baca lagi.Terukkan ?
Aku kadang kadang fedup dengan diri aku yang tulus mulus nih, sebab kemalasan yang bermaharajalela didalam hati serta sanubari, pantang komputer ni lepa sikit mulalah aku bertapa depan nih, even takde idea nak update pun, design pun jadilah, tukar sikit sikit pun okay gak! Mungkin sudah sifat semulajadi aku yang addicted to internet so much.i hate myself so much! 
The Internet is so big, so powerful and pointless that for some people it is a complete substitute for life. ~Andrew Brown
Okeyh sebab internet lah i become like this, all the time fikir blog blog blog, all the time fikir nak update ape, nak tukar design cmne, EVERYSECOND.EVERYMINUTES.EVERYHOUR.And what i got? Kepala aku sakit aku weyh, mata aku berpinar sebab asyik bertentang mata dengan skrin tercinta, aduh, macam mana nak cure my addiction? 
I HATE MYSELF

2 comments:

vanillasnow said...

aww, dont hate yourself. sayangilah diri anda :)

Kaori Hidayah ♥ said...

@vanillasnow : right now benci sangat ehm hehe