Monday, December 12, 2011

Life as unattractive girl.


Dulu masa aku kecik kecik aku duduk kat Kampung Delek, Klang.Life is not easy as we thought.Menjadi seorang budak yang selekeh dan kurang comel serta gemuk membataskan pergaulan aku, ditambah pula ajinomoto dengan sikap aku yang suka membuli orang #ahaks.iloike.Memang takdelah orang nak kawan dengan aku, but i do realise mase aku kecik kecik diorang kawan dengan aku sebab nak perlindungan #ahaks yela i kan besar gedabak, so budak budak kan?

Bile aku darjah 4, aku pindah ke KLIA, and sekolah kat SKKKLIA, i gained more friends but perangai membuli tak pernah berubah .So memang ramailah tak suka aku, ditambah pula dengan garam fizikal aku yang selekeh dan tak cantek, memang takde sape nak kawan dengan aku.Aku kawan dengan orang sebab aku nak something dari dye, yeah my natural beauty is ask for something.

Bile aku darjah enam, aku kawan dengan sorang member nih, aku suka kawan dengan dye, aku tak bagi sesiapa rapat dengan dye, aku nak dye kawan baik dengan aku seorang je, no other keyh.But who knows world flip, that in my form 2, kitaorang gaduh and tak pernah bertegur sapa.ehmm

Mase aku form 1, aku sangat excited bile sekolah, in my mind, sekolah menengah sangat best, huyo best giler, but actually tak berapa nak best.ehm, u know bile kiter masuk sekolah menengah isu memilih kawan ni penting? Nasib baik aku kawan dengan kawan aku dari sekolah rendah but she do leave me when she met her boyfie, terasa? Saket hati? memang rencah perasaan aku masa sekolah menengah.Saket hati terluka bernanah segalanya semuenye dalam hati aku nih.Live as fat girl is really make me suffer.Aku takut nak bertegur dengan kawan aku sebab dye cantek, aku takut dye fikir, ko sape nak tegur dengan aku? well, i have this kind of mind my early teenagers years.


dulu aku bercinta dgn die tapi sebab gosip liar aku terpakse tinggalkan dye.oho
Due to this kind of attitude, mase aku form 3 aku berubah, i can feel the change, aku jadi pasif pendiam, ikut je cakap kawan , sebab aku takut aku takut .. but alhamdulillah, because of my passiveness and silent, i achieve my target in PMR.

memang tak sanggup nak ratah Chansungi Sushi.hiks
But langit tak selalu cerah #kadangkadanghujankan? Masa aku form 4 adalah saat dan waktu paling menyakitkan bagi aku.Masa aku form 4 aku terpaksa duduk dengan pelajar pandai sebab aku nak amek sains tulen, korang tau betapa derita nye aku kat situ? i have no problems with the friends, but kadang kadang ader jugak fellow friends aku yang macam pandang kau kerek sebab aku dari kelas bawah kan?

Nichkhun tade kene mengena dengan life aku.Kami tak pernah bercinta.pfft
Memang takdelah orang nak kawan dengan aku, aku ni gemuk, aku ni tak cantek, tak pandai cam diorang.Hehe, enam bulan aku kat kelas situ, otak aku saket sebab aku jadi pendiam aku jadi pasif aku terpaksa telan orang hina hina aku dengan kata kata "weyh ko tuh bukan dari kelas last ke?" i told you, salah ke, budak kelas last nak naik? Untuk ape belajar kalau kita still kat takuk yang lama? Masa form 4 adalah mase yang paling aku benci aku terlampau malu nak ingat segala kenangan masa tingkatan 4, demi nak kawan dengan orang akus anggup ikut je cakap orang macam lembu dicucuk hidung, DEMI NAK BERKAWAN.


nak baca lagi ke? ehmmm


Penat baca? Tak sanggup nak baca? Panjang sangat? Ini blog aku lah weyh, diari ke tak, sukahati i lah.:).Okeyh papai.Assalammualaikum.Terima kasih sudi baca my horror life.

6 comments:

✿Ziera✿ said...

huhuh... sedih :'(
tapi xpe... life must go on... Kite blaja, cari kerja dpat gaji tinggi dgn cara halal. bukan faktor kurus atau cantik yg menentukan rezeki kan :)

izzatul najwa said...

aww dayah. i didn't know u went through all these hardships! u can always tell me ur probs lah,,i'm a good listener u know! hehe. anyway, love you! -izzatul :)

Aqilah Kamarudin said...

terharu aku baca entry kau. gila kesian kat kau. kau tak ada lah buruk. aku suka je kawan dengan kau time form 6. kehkehkeh!

Kaori Hidayah ♥ said...

@Aqilah Kamarudin hehe.Thanks.aku pun suke kawan dgn ko.:)

@ Kak Ziera , insyaallah, thats y , nak belaja betul betul hehe.

Izzatul : i malu u bace entry i hehe.Thanks.Love u too.:)

Imran nyambek said...

suke 2pm!.hihi

siti_naqiah said...

ohh sedihnye..biaselah tu, hidup ni ade naek turunnye, yg pnting sabar n mengadu pada Nya..Dia pendengar terbaik :)