Tuesday, December 6, 2011

A Lonely Girl Story

Dia lalu depan kita, kita buat tak tahu, or don't know je, kite bercakap dengan die, berbual dan dan berborak dengan die, kite rase we're just good friends.


Tanpa kite sedar, maybe one fine day, bile die lalu depan kite, hati kita berdegup, #ups, dari kita boleh gosip dengan die, terus kita jadi awkward because of that stupid feelings.Nak pandang muke dye segan nak bertentang mata, haih nak luruh jantung! 


Where are we? Kenape dengan kite? #budjetlakodayah.Akhirnya alam debaran terasa muncul.I suke uuu.#apebende.

mulelah tibe tibe nak main lagu bila aku jatuh cinta ~ tralala, mulalah pandang dinding, pandang lantai, pandang abah , pandang boboy semua jadi power rangers, eh silap jadi dia! #ohno!

Bila aku jatuh cinta, kan ku tulis lagumu, kan ku sebut namamu, akan aku katakan kata kata indah Hanya untukmu.. Lala - Awi Rafael
Aku selalu ade perasaan macam ni, but i'm a lonely girl.FOREVER. Aku takde lelaki masa depan seperti sis Yuyu, aku takde orang tersayang seperti sis Badiah, dan aku takde gak Datuk dak Apiz and so on.Lonely, ever.Sedeyh.Ofcourse, sometimes i hate this stupid feeling, but nak wat cane.AKu manusia biasa.Gemuk, tak cantek, its all subjektif #yeahferme.

Azam 2012 : Mencari seseorang untuk dicintai dan mencintai.:)



No comments: