Monday, December 19, 2011

New look weyh, cekelet to Pinkosh! Ahaks


• Assalammualaikum •
Aku rasa design blog aku sekarang paling huduh, bukanlah sebelum ni santek sangat, cume sebelum ni aku puas hati lah jugak, design kali ni, aku banyak dipengaruhi oleh blogger kiut miut yang lainlah, terutama sekali adek Putryy, adoyy tengok je blog dy rase nak buat macam tu je, punyelah inspire hehe, sorry ye dek. 

Takde pendirian, I am.Selama ni aku design pun dipengaruhi oleh blogger blogger lain, rase macam tak nak buat border, memang takdelah border, jeles sungguh tengok blog orang lain, yang cantek cantek tuh, siap pakai blogskin bagai, ramai kan pakai blogskin? Aku bukan tak nak pakai blogskin, tapi aku ni blogging untuk menulis, major aku menulis, minor aku baru designing, blogskin ni kecik bahagian post , #sumpah aku tak suke, rase macam apelah sempit sangat dunia aku nih? 

Dulu pernahlah try jinak jinak nak pakai blogskin yang santek santek tuh, tapi bile kenangkan betapa susahnye aku explore washed denim, tak naklah, tunggulah bila aku dah puas dengan washed denim baru aku tukar ke blogskin #kene belaja bende baru lagi.Actually editing blogskin ni tak susah tapi remeh, sebab sume link ape ke about me ke semuenye nak tepekkan kat bahagian templates tuh, memang aku malas, bende tu paling aku malas, kang lamelame juling mata aku baca coding HTML nih, tak mo buta buta. 

So ape korang rase dengan blog aku, pinky kan? Blog aku ni nak warna pink je, die tak nak warne lain weyh, nakal kan? Macam tuan dye jugaks, ahaks! Aku rasa bile blog aku bertemakan warna pink, aku rase syiok je bile view blog aku sendiri eheks, kalau aku dah rase macam tuh, korang rase ape lak? Harap harap perasaan yang indah jelah dalam hati korang bile datang ke sini, my very own world. 

Sekarang ni sejak sejak dah pandai gune ps nih, semuenye aku buat sendiri, background #hasil tutorial PN, sidebar image #explore sendiri, header semuelah, alhamdulillah berkat usaha aku yang tak pernah putus explore dunia blogging.Okey sekarang amacam? Okeyh tak blog aku? Aku rasa macam tak canteklah, tatawlah.Sedey lah, sebab tak mampu puaskan hati sendiri .Ehm..okeylah.Papai.:)



No comments: