Tuesday, December 20, 2011

Seriously, aku tak taw kenapa dengan aku kenapa dengan ko, tak boleh ke nak berkerjasama sikit? !


okeyh duduk okay, keyboard okay, mata okay, kekuda okay, jemari okay? And they said, ALRIGHT! Lets Rock! 
- Bisik hati komputer dan anggota badan.:)
Assalammualaikum
Hehe, mukadimah je kat atas tuh. Saje nak test power agak agak jemari jemari kontot ni boleh menaip ke takk? Tak nak tanya beautiful question, hows ur day? Better than yesterday or what, oh mak ko, dah tertanye! So apelagi, jawablah hehe
Tekad aku sempena awal tahun dah bersepah sepah terbengkalai, teruk nye awak ni, hidayah uiii, mane pergi janji awak kepada kedua ibu bapa anda, ayat memang tak boleh nak sekima je! Cuti sekolah nak habis dah, so azam tahun baru dah buat? Aku memang taklah, azam bertimbun pun, ape pun tak buat, aku memang macam tuh, just accept who i am.
Bismillah , idea datanglah.
Assalammualaikum. •
Hari ni saya telah membeli buku sekolah untuk adek saya yang akan berdarjah 3 tahun depan, jadi saya telah mengambil tindakan drastik dengan meyarungkan sepasang buju kurung lusuh bersama sehelai selendang kambing berharga RM10, sekali pandang memang macam mak orang, yep, cuma anak yang takde, insyaallah ader rezeki, kami akan cuba lagi #geli kan?
Teringin jadi anak yang solehah lalu saya bertekad untuk menyarungkan baju kurung berbunga bunga besar, memakai baju kurung bagi saya yang berbadan gempal sangat mudah dan selesa, kerana jika saya memakai seluar track atau jeans saya akan mengalami kesulitan iaitu agak ketat di bahagian sila paham sendiri, jadi bile pakai baju kurung, kaki saya agak bebas untuk bergerak, agak bebas untuk menendang, menyepak dan segalanya.
Bukan saya mengikut trend seperti yang digembar gemburkan, tidak tidak, sama sekali tidak, silah paham, tidakk, harus anda ketahui bahawa saya mula merasai keindahan dan kecintaan menyarungkan baju kurung sejak saya bermastautin di asrama sayang, kernaa baju kurung adalah baju utama dan wajib ketika menghadiri prep, insyaallah tahun depan saya akan bawa laptop ke sana jadi insyaallah rase macam nak kongsi je cerita kat asrama dengan korang! 

sebahagian je, ni yang suka amek gambar dalam dorm ak.Spot me! 

Ramai orang pelik infact terlalu ramai, kenape aku suka duduk asrama? Alasan aku satu je, aku dah biasa duk umah, bile once aku keluar, aku tak buat housechores lagi, so ape korang rase? Macam banyaknye mase terluang kan? That what i feel keyh, stop stop.Papai.:)

Seriously, aku tak taw kenapa dengan aku ( Nurul Hidayah )kenapa dengan ko ( otak , hati ), tak boleh ke nak berkerjasama sikit? ! ( mane idea? ) - Makne title entry nih hehe

NurulHidayah a.k.a InoueChiaki

No comments: