Saturday, January 21, 2012

Perlu ke membalas balas like?

i miss this moment.aku kat belakang tangan izzatul okeyh.
Assalammualaikum

Alhamdulillah akhirnya ade gak idea nak update blog berkarat nih.Idea entry ni aku dapat daripada facebook , untuk perhatian korang aku dah tiga minggu tak update, so penulisan aku agak kaku sikit, maaflah, aku tulis ape yang terlintas, melintas, termasuk didalam hati dan benak aku.

Berbalik kepada tajuk entry, perlu ke berbalas balas like? Kalau aku like post korang, then korang kene like aku punye status lak? Ade perjanjian ke? Tak de kan? Tapi macam ade visible agreement lak bile aku like status sesiapa, in a few minutes, orang tu akan like status aku pulak.Bukan semua.


Aku kalau like status seseorang tu , aku ikhlas, sama ada aku suke status dye ataupun status dye terkene dekat aku.Actually like ni tak mendatang apa ape makne, like ni sekadar memudahkan cara kita suke status tuh tak perlulah kita nak tekan berpuluh button semata mata nak tulis satu ayat kan? so in one click, orang tu taw kita suke status dye.done and finish.

Tapi aku peliklah dengan sesetengah orang yang macam sangat gile dengan jumlah like.Siap ade yang im aku, kalau boleh like lah status saya ye, tak pakse ^^.Ceh, bile aku dapat im camni mesti aku buat muke herot herot, ooh konon korang nak tunjuklah berapa orang yang like status korang, lihatlah dunia, ramai orang like status aku.Macam tu? 

Bagi aku, yang memang biase biase nih, like ke tak like , no hal lah, ,maybe orang tu sekadar like aku eh status aku, sebab best ke ape ke, terkene dengan dye, best yang aku maksudkan ialah lirik lagu.Aku suke letak lirik lagu sebagai status terbaru aku.Sebab ai bukan retis yang nak update pasal diri sendiri je kan? macam ade lak yang nak bace kan?

So bagi aku yang low profile nih, comment ke like , tak comment ke tak like, no hal.I never care.MMuahhh.
Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani... - i really mean this.

kalau aku nak lelaki handsome, takkanlah ko nak aku kan? :(

1 comment:

Niena Sofea said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join ! =)
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html