Sunday, January 29, 2012

The Thing is I Seek for a Maturity

Assalammualaikum




Satu malam satu hari dan beberapa minit aku fikir kenapa suddenly aku remove semue design aku? Padahal aku cinta itu barang, but hanya kerana sukar mendapat idea untuk design blog so aku bertindak dengan remove.
Aku fikir dan fikir kenapa aku buat macam tu? Then i got an answer, i want to be matured.Saya tak nak design kebudakbudakan, then saya tak nak marah bile orang curi design saya.Saya tak nak semue tuh, saya nak remain at myplace, jadi ape yang saye nak tika dan saat nih ialah keselesaan dalam berblogging.Tanpa takut orang curi design aku tanpa rase ape , i just wanna feel free in writing, 
Memang belum ade yang curi design aku tapi bile aku try copy title entry aku kat blog bile aku paste kat New Post, design post title keluar so aku rase memang tak selamat, thats y, or mungkinkah ini petanda untuk aku mula menggunakan blogskin? Ahaks, banyak bende kene study dan banyak bende kene buat, and ai memang tak nak buang banyak masa, buat masa ni aku selesa dengan apa yang aku gunakan . Mungkin esok esok baru aku start editing .
As you see at myprofile, aku hanya gadis biasa yang terbiasa dengan keadaan yang biasa biasa,
Terjumpa satu quotes, nak share dgn korang, #aku doa setiap hari agar aku ditemukan dengan jodoh yang baik dan diberkati :))
Tulang rusuk Adam yang hilang, biarlah dia yang mencarinya sendiri. Hawa pula, tunggulah dan bersabarlah, tak perlulah kamu yang mencari Adam. Kerana kamu tetap tulang rusuknya yang hilang, dia akan datang mencarimu dan mengambilmu satu hari nanti. Apa yang boleh kamu usahakan Hawa ialah berdoa agar Adam yang datang itu adalah Adam yang beragama, beramal dengan agamanya dan punya akhlak yang baik. Dengan kata lain dapat membimbing kamu ke jalan yang lurus untuk ke syurga~ 
Lots of Love, NurulHidayah
p/s : seriously, i need to leave those childish mind, and maintain at where i am, blala, talkative.

No comments: