Wednesday, February 15, 2012

i'm about to blow up.

i'm about to blow up.


Assalammualaikum.
Hai .  Hari ni macam malas nak menaip sebab sejak akhir akhir ni mood aku nak online macam dah takde, korang yang faham, taulah kenapa. Tapi aku nak menaip jugak, nak kongsi something yang aku rasa berpatutan dengan penggunaan blog hdyhdyh ni.Auww, ayat ai bombastik betuk.

Aku tak tawlah, lately ni bile balek asrama mood aku asik tak betullah, rasa nak marah semua orang je, asrama dah tak jadi tempat yang membahagiakan aku seperti dahulu, mungkin sebab semakin ramai yang pandai mempergunakan kebaikan aku.Baik baik aku ada batas, bukan setiap masa boleh dibawak bergurau.Aku pun manusia ada perasaan, bukan semua bende aku nak senyum, nak cakap baik baik.Kenapa? Nak aku keluarkan sikap aku yang sebenar ke?

Untuk pengetahuan korang masih tak kenal aku yang sebenar benarnya, meh sini aku cerita, aku ni garang.Aku ni kuat menengking.Aku ni cengil.Makayah aku pun dah malas nak cakap apa pasal perangai aku.Kalau korang rasa nak aku keluarkan sikap yang sombong, berlagak and so on, silakan lah, silakan sentiasa menyemak .Aku tahan perasaaan marah aku , aku tahan perasaan marah aku.Aku boleh meletup.Kat Cempaka dulu pun aku pernah meletup.Sampai ada yang tak sangka aku sekeji tuh.

Rasanya intro aku macam aku nak tulis perkara lain.Tapi perasaan marah menguasai jari jemari nih.Aku minta maaf bagi yang terasa.Tapi ini peringatan umum. Wassalam.

No comments: