Friday, March 2, 2012

Jom Review Blog Hdyhdyh


Assalammualaikum.

Hujung minggu, hari bergembira bukan hati untuk study.Haha, minggu exam kan? Semua orang busy study kee? Alhamdulillah, harap harap semuanya lulus dengan cemerlang dan jayanya.

Sudah beberapa post yang lepas aku ade menguar-uarkan tentang nak buat review blog.So hari ni aku nak menjayakan rancangan yang dah lama aku plan, even follower aku belum 600 lagi.Takpe, yang 500++ ni boleh join , anyway, sesiapa pun boleh join keh?

okeyh taw huduh. =..='
http://3.bp.blogspot.com/-awsBpFRaAxY/T0caiY7qdaI/AAAAAAAACUg/nYYMqAIB_BQ/s400/banner+review.png

Syarat syarat yang harus korang patuhi untuk direview:

  • Follow blog hdyhdyh.blogspot.com dengan hati yang ikhlas. #ayat koman, untuk tahu perkembangan selanjutnye.
  • Buat satu entry dengan tajuk Jom Review Blog Hdyhdyh. *wajib.
  • Letakkan banner kat atas tuh as header post.
  • boys allowed, girls most welcome.
  • Jangan lupa uar uarkan ye.:)
  • Dah buat entry Jom Review Blog Hdyhdyh, comment kat entry ni yer.:)
Dah buat entry, kenelah ade something dalam tu kan? Dalam entry Jom Review Blog Hdyhdyh, korang diberi kelebihan untuk mengkritik blog dan bagi aku cadangan macam mana aku nak overcome kritikan tuh.Contoh yer,
Dayah, blog awak ni tak cantek lah.Cube jangan tiru cara orang and blabla, lagi satu awak ni budget lah.Kurangkan lah sikit and so on * notes : janganlah harsh sangattt  hehe.
Korang pun boleh amalkan puji memuji, kalau tak buat pun boleh.:)) contoh yer,
Dayah, blog awak ni cepatlah loading, and blabla. * notes : janganlah bodek sangatt eh.
Jomlah kita ramai ramai review blog masing masing, so boleh memperbaiki kekurangan dan menambahbaikkan kelebihan masingmasing. disamping menambah followers readers kiter.:))

p/s : selagi link review blog kat sidebar belum didelete, your entry are still acceptable.:) Jangan lupa klik sini dan sini.Mekaseh :)