Thursday, February 9, 2012

manuskrip tanpa title untuk dishare.

alfatihah untuk arwah cikgu aku yang baru meninggal dunia pada pukul 9.50 pagi, hari ini.Amiin.

Assalammualaikum readers, sisters, bloggers, followers and friends.

Annyeong chinggue, rasenya lame betul aku tak update tika malam melabuhkan tirai, tika bulan menyinarkan cahayanya, sangat ohsem pemandangan malam ni disertakan pula dengan bahasa aku yang puitis, ayat kene over babe.

so ape yang aku nak beborak malam ni ehh? selalunye kalau aku duk asrama aku agak jarang gaklah nak update  unless aku terlampau bosan atau gian sesangatt, tapi hari ni aku terlampau gian nak online tengah malam, sangat gian, so malam ni aku nak share something to read dengan korang.

lepas spm aku kan duk rumah , besarkan badan, ternak lemak dan lelain, then aku banyak menghabiskan masa dengan tengok movie dan writing a manuscript! yeayy, aku ada tulis manuskrip , tapi sekarang aku dah stop menulis, tapii aku feel aku nak share dengan korang, kalau ada permintaan ke , kalau ada goodfeedback, mungkinkah aku akan menyambung manuskrip tuh dengan feel beruu?

oleh kerana setiap bab tuh agak panjang so aku akan pisahkan lah manuskrip tuh eh macam bab 1(i) ke, so aku harap sangat korang sokong aku eh eh, manuskrip ni sekadar suke suke jer..kalau suke cakap, kalau tak suke takyah cakap, bolehh? peringatan, novel aku poyo.

No comments: