Thursday, February 2, 2012

New Header, New Feel, New Spirit.

Aku inginkan dirimu datang dan temuiku, kan ku katakan padamu aku sangat menyintai dirimuuuu..


Assalammualaikum.

Header baru ni bagi aku seribu erti dan ade sentimental value nye sebab aku ni header pertama yang aku buat kat asrama..woo, clap clap, despite semua my busy things, aku cube create a new one header, tajuk header tuh korang taulah kan, aku tengah gila lagu Tentang Perasaanku, so perkataan perkataan dekat header tuh lirik lagu Tentang Perasaanku, jangan salah anggap pulakk.



New feel, yup new feel, start blogging kat asrama and tataw lagi how frequently I’m updating . Buat mase nih termasuk entry ni baru dua kali aku update, lagi sikit dari aku duduk umah, kenappe ekk? Sebab saya segan dengan adek dorm saye, saye takut orang kata saya berlagak, that y saya control penggunaan lappy saye.Memang penuh berkat betul saya duk asrama nih, tak gune laptop lelame, study, bagus kan saye nih? #edisi puji diri sendiri.



New spirit, itu kemestian.Spirit for study, spirit for friend, spirit for him! Okeh silap, saya memang mengade, Allah ni dugaan , dugaan tak nak kecikkan hati orang, dan dugaan tak nak melukakan hati sendiri, astaghfirullalazim, ni dugaan dan aku cuba yang terbaik untuk menghadapi dugaan ni, aku penat, aku penat cakap bende yang same, ulang perkara yang sama, don’t make me repeat things twice, that means i’m angry fer sure.Tolonglah faham keadaan aku.Please.



Luahan perasaan secara spontan, sometimes aku jeles dengan blogger lain yang pandai bercerita tentang life diorang, but aku tak reti, hari tuh aku g penang and Kelantan, ye ye tangkap gambar but then aku tataw macam mane nak cerita about penang dan Kelantan yag seronokk tuh, aku hanye taw deliver my view that’s all, so maybe bile aku g mane mane aku just update my current location, but tak citer pasal all things, I tak retii yuuu, 



Aku nak minta maaf aku tak dapat nak blogwalking dan balas follow back sebab kejadah kat bawah nih, tiap kali aku bukak je jadi macam nih,

okeh babai readers.:)

No comments: