Sunday, February 12, 2012

saya akan jarang update.

Assalammualaikum .




Hai uolls.Hai you, dedik kan? Lantaklah.Saya akan jarang update? Eh yeke? * budget macam ada yang berkata sedemikian.Saya taw sapelah saye ni kan, hewhewww.

Sebab sebab saya bakal jarang update lah kerana saya kekurang masa, kadang kadang nak study pun takde masa sebab tidur merajai seluruh waktu senggang saya, sangat enak bila melingkar ketika hujan menurunkan rahmat, sangat syiok ketika pepanas tidur dibawah kipas, segala keadaan boleh membantu saya tidur taw.

Lagipun bila duk asrama ni mood nak update ditambah pula insan insan yang setia berada ditepi ku membantutkan segala niat baikku untuk berkongsi segalanya.So uolls, jarang jarang saya takdelah seminggu sekali, adelah dalam 2-3 hari sekali, okey kan? Saya draft kat Words, then saya publish.Auww.Love you.

saya rindu dye.Harap sangat minggu ni boleh balik.

No comments: