Sunday, February 5, 2012

small sweet updates.

Satu kelebihan bile bela anak kucing ialah beliau reti memberakkan diri sendiri di dalam tandas, ape yang perlu kite buat ialah flush dan jirus je.:))

i hope my life colourful as this rainbow

Assalammualaikum readers, bloggers, followers, friends and sisters.

Alhamdulillah menapak juga aku kat rumah ni, home sweet home lalink, hewhew, walaupun kepenatan sebab join kepimpinan pengawas but its really an enjoy event, thanks puan leela sebab ingat nama saya, saya terharuu sangatt.sebab seorang cikgu mempunyai ratusan anak murid dn mereka mempunyai kesukaran untuk mengingati nama pelajar lebih lebih lagi apabila seorang cikgu itu tidak mengajar student tu.

Jom cerita pasal kem yang saya join walaupun saya takde gambar, just nak cerita pengalaman , feel, perasaan saye, and all.

Kem Kepimpinan Pengawas ni diadakan selama dua hari satu malam kat Rantau AgroPark, sangat bagus okeh 2 hari jer, penat pun tak penat sangat, kirenye aktiviti basic basic je, ade night walk, ice breaking and paling penting jungle trekking tade, aku benci jungle trekking doe, dahlah kena bawak beg nak dekat 5kg , nak kena masak dalam hutan, I hate outdoors lah senang cakap!

Tapi aku tak sangka lak aku mampu menghadapi semua obstacles yang diorang buat, even spider-web, yang kite kene lalu kat tayar tu kan, aku muat weehuuuu, Alhamdulillah, ramai tak sangka aku muat, ahaks, bile night trekking pun okeyh cume angin agak kuat so diorang pendekkan track kitaorang, dari 5km ke 3km,

But yang the best part nye, first day petang tuh fully main lumpur, sumpah lumpur sangat busuk #ade ke yang wangi? And terlampau banyak fossil fossil tinggalan lembu melintas, adoyai, memang suke betullah aku, mata ke atas, so average aku bagi kat Rantau Agro Park 3/5, sebab tandas diorang kurang memuaskan, hewheww, serta terlampau  banyak lalat di dewan makan,

After all, aku nak cakap I’m fully fallen for him. Aduhhh, awak , saya tak kesah kalau awak tak perasan akan kewujudan saya atau awak tak suka saya, hati saya dah jatuh kat awak, walaupun awak tataw, atau awak tak mau tau, saya tak nak bagitahu awak sebab saya sedar diri saya ni, saya dengan awak bagaikan enggang dengan pipit , saya takkan membebankan awak dengan perasaan saya nih, yang saya tau saya sayang kat awak sebab banyak perkara, saya tau agak melampau saya cakap sayang padahal kita kurang berkomunikasi, tapii saya ikhlaskan hati saya untuk lihat kebahagiaan awak dengan gadis yang sepadan dan sekufu dengan awakkkk .:)) . Menyayangi tidak semestinye memiliki.Saya betul betul sedar siapa saya, how I look, saya betul betul sedarr..
 kucing mama tok sangat comel dan gemuk, memang kalah meowmeow aku.


p/s : ingat nak update pasal voucher rm200 tuh, tapi nantilah kang juling mata korang bace entry pepanjang hewhewwww..:)

wassalam babes

2 comments:

pulsowanie said...

waahhh..besnya dapat pergi kem!!
sape org yg awk suka tu?cer citor

MUKA BERJERAWAT?PANDUAN ADA DI SINI!
http://pulsowanie.blogspot.com/2012/02/panduan-untuk-kulit-berjerawat.html

CikNana said...

comelnya kucing tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu