Tuesday, March 20, 2012

HiShop, semue adeeee! wedges,flipflops andddd ?

Assalammualaikum.

Hai korang. Hari ni aku nak uodate sesuatu yang bisa membontangkan mata korang, kihkihh. Okeh, hari ni kiter nak citer pasal HiShops!!! Ape itu HiShop my dear? Okeh sila jamu mata anda dibawah ini.


HiShop ni online shopping, and look so so ekslusif keyh, HiShop bukan je jual wallet, nail polish tapi ade gak wedges, flip flops, rantai, and seriously so many moreee!

Kat mane lahh aku jumpe HiShop ni kan? Lately nih kan churpchurp makin aktif mengeluarkan campaign kann? Aku perasan, banyak campaign ni ade name HiShop, so aku pun try klik satu iklan, and perghhh mata aku rambang derr tengok wedges seperti dibawah, sumpah cantek.


Itu baru empat jenis wedges, saje je aku tunjuk korang, yang mane yang extravaganza sikit, ade lagi banyak wedges, flat but ade banyak gak yang dah sold out, but its so cantek, more browsing > wedges HiShop <.

Iklan kedua yang tengok daripada HiShop ialah necklace, amma, panjang, dan mengilau betuiiii, dengan star love gituh gituhhhh, dye ade long necklace, bangle, bangla eh tidak tidakkk.hewheww.


Tolong abaikan Hello Kitty tuh, kalau nak tau memende Hello Kitty tuh klik lah gambar kat atas. Ade banyak lagi pilihan yang lebih cantek dan menawan kalbu. sumpahhh! more browsing > accessories HiShop <.

Last but not least, HiShop flip flop!!!! Simple + elegan + menawan, segalanya untuk kamu wahai HiShopp
.

kamu mencari yang funky? yang ceria? ya ialah , HiShop ade kok. Ade banyak lagi yang cecantek kat atas bawah browsing nih. so nak tau lebih lanjut klik gambar atau more browsing > flipflop HiShop <.

Bagi korang yang suke sangat kaler kan kuku tuh kan, ha HiShop pun ade gak? Ape? Ingat tade? Sume depa ade tawww. Kerje korang browsing je HiShop nihhhh.


more browsing > nail polish HiShop <. kenape tibe tibe aku rase aku membudget nisa kay dan nurbadiah lai?

So korang, jangan tunggu lame lame, jadi churpers ni bukan setakat iklankan jer, we have to know what kind of product we advertise keyh .:)),more campaign, ade kat sidebar tuh melambakkk!

tips of churpchurp : klik churpchurp korang selalu, bukan untuk earning, but tuk tengok sama ada campaign tuh dah habis ke belummm? u have to know sayang, :)
thanks sebab bace.^^,

Jom ramai ramai singgah blog diorang.Tak rugi derrrr , tambah kawan meh. #dah sepuluh hari kan? esok aku remove. so cepetlah g blog diorang ni.kewwllll.:))



No comments: