Sunday, March 4, 2012

Kenapa aku tak balas follow back. Kenapa aku tak balas follow back. Kenapa aku tak balas follow back.



Assalammualaikum.

Hai uolls, hewhew berpeluh nak designkan blog orang, insyaallah, rezeki sayang, J.Korang tengah buat apee tuhh? Tak sihat, makan ubatt, tak pun tengok muke Syed Shamimmmm yang super cute, okeyh taw sebaya tsktsk.

Aku berjanji akan follow back kan? Dan korang mengharapkan aku follow back.Tapii kadang kadang aku tak dapat nak follow balek.Kenape ye, Dayah? Nak belajar jadi pembongak ke? Oh no no, ade sebab weyh.Ade sebab...antaranya ialah jeng jenggg.
  •       Kalau korang suh aku followback kat group fb, insyaallah, aku takkan follow.Kenape? sebab usually aku akan terus unfollow post, sebab tak boleh nak handle spam.
  •     Kalau blog korang takde Google Friend Connect.Google Friend Connect sangat penting, sebab follow gadget blog ade limit following taw tak, so aku punya dah limit, kalau korang tade GFC, sorry.

So camne nak buat cara yang lebih efektif supaya aku tak nampak kejam , sebab menipuu, say something kat cbox atau leave comment! Anything that permanent.Okeh. Wink, wink. Syed Shamimm <3

No comments: