Sunday, March 11, 2012

MegaGiveAway by Penmerah.com

Assalammualaikum semua .:)

Malam malam cenggini, aku baru bangun tidoor, ingatkan nak study tapi, faham faham je lah.Hikhik.
Korang kenal tak blogger femes amesss? Mesti kenal kan? Nak jadi blogger mestilah kene kenal otai otainye kann? Sudah tentu korang kenal penmerah.com!!! Ha? Tak kenall? Meh sini aku cepuk, tak yah jadi blogger lah kalau sunbae pun kita tak kenal. #entry bodek.



Baru baru ni penmerah.com telah menganjurkan giveaway, okeyh meh clap sesame! Kalau giveaway hadiah editing or designing, memang aku tak joinlah, #tak payah nak bisik bisik bawah tilam aku berlagak okeng.Sebenarnye giveaway penmerah.com memang merambangkan mata, frankly speaking aku tak mampu nak beli , cehhh! :)

so dengan rasminya saya join giveaway penmerah.com , jangan lupe follow sponsor dibawah .



oh syarat syaratnye :

Syarat;
1. Buat entri ‘’MegaGiveAway by Penmerah.com’’
2. Likes Fanpages Penmerah.com
3. Copy Banner dan Link kan ke Entri GA Penmerah.com.
4. Tag 3 orang kawan
5. Dah siap entri, tinggalkan link entri tu kat ruangan komen bawah nanti. Semoga tuah menjadi milik korang ye!
Tagger : Marchello , Ain , Nurul #ni semue visitor sye, maceh datang lagi.
Akak, kite nk menang tudung :)

No comments: