Sunday, March 11, 2012

Oho, ingat lagi New Boyz? Lagu peneman dikala ditinggalkan sang kekasihh?

Assalammualaikum korang.Eii, boleh koma aku kalau bloggin tanpa laptop a.k.a babyboy, bukan nak cakap addict sangat cume blogging , photoshop stuff dalam tuh.Nak buat header boleh je, tapi tade brush sebanyak kat lappy, tade fonts secantik kat lappy, adoyai, babyboy masuk klinik.:(

Okeyh sudah cukup menagih simpati, sekarang nak menagih perhatian.Ahaks.Korang kenal tak New Boyz? Ala lelaki alaf baru? Kenal? Mesti enggak kenal kan? Lagi lagi influence kpop nih, ceh mencik tul.Hari ni aku tetibe teringat band lelaki awal remaja masa aku darjah dua tiga cenggitu.

along, jay, tomok, syuk lan.
dulu kan, New Boyz nih popular sesanad, bukan takat muke diorang comel, malah lagu diorang pun tangkap lelehhh, lu tak meleleh? wa siap bertakung derrr, aku memang minat lagu diorang, sampai sekarang pun aku minat, dalah handphone aku ade satu playlist lagu depa je, suke tawww . 

Dulu diorang ni ade lima orang, along, jay, tomok , syuk dan lan.Bile album kedua, name album lupe, syuk keluar sebab dah bertunang, so gantikan dengan zack, awww, handsome taw, bile dah album keempat kalau tak silap aku, jay , along dan lan keluar, and since then new boyz dah tak besttt, sorry, lagu pun dah tak meleleh, lagu kesat mata sebab mengantuk ade lahhh.

maybe masa tuh pasaran album tak menggalakkan kottt, what to say, lagu lagu diorang yang ngetop kebanyakkannya dari album pertama dan kedua, lagu lagu diorang yang masih dalam ingatan aku, lagu Sejarah Mungkin Berulang, Khilaf, Qyiam, Meraung, Hiasan di Laman Rindu, sumpah besttttt :) sesuai ketika nak kenangkan mr keychain.Ahaks.

Aku ingat lagi lagu telemovie Meraung, sedih sangatt, terlampau sedih bile dye menyanyi atas pentas tuh.Punyalah die ego tak nak terima mak dye,, aku syorkan korang tengokkk.

biarpun harapanku telah hancur berderai kan ku hiasi kenanganku di laman rinduuuu - Hiasan di Laman Rindu
di kamar sepi aku termenung, terbayang bayang kenangan kita - Meraung
sungguh hati siram budi suburlah suci menghadapinya, derita diri ini telah terbalas - Qyiam

okey thanks fer reading.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.