Friday, March 16, 2012

#untitled i .

assalammualaikum.png.

Assalammualaikum sisters, readers bloggers and friends.

Well its getting really pelik. Don’t know why but I do feel awesome whenever I use this kind of designing.
Taktaw lah kenapa, biler tengok blog ninjapakaitudung, maria elena, nisa kay , feel so jealous. Sebab blog diorang simple sesanad.  Bile tengok blog pyka rahmat, rase macam, eii overnye design aku, design orang lain biase je. Tak suke suke. So dengan sepantas kilat, delete segalagalanya yang dirasakan sangat semakkk.

I dah matang. Umo ai 19 tahun. Bukan lagi 13 and 14 tahun yang masih tergedikgedik nak beratkan blog nak cantikkan blog.oh tidak. Itu bukan ai lagi.#kenapalah aku ni kiut sangat gune ai you nih haaa.aku blog untuk diri sendiri, bukan untuk kau, kau dan kau atau untuk nuffnnang atau churp churp. Oh no memang tidaklah.

Okeh akui, awal awal blogging rase macam nak letak semue widget dalam blog nih kan, tapi biler dah lelamer nih, adoyaiii, dayah, bape umor ko nihhh? Nak berenda renda bagai, nasib baik tak letak gambar selena gomez pakai baju doraemon #sumpah tade kaitan.

Aku harap sangat, nilah last design aku untuk tahun nih. Aku nak study malaslah nak terlibat dengan bende reremeh nih, tak suke suke. Mencik taw tawww. So korang, insyaallah, lepas nih blog hdyhdyh sudah tidak ada tutorial baru, freebis baru, semue pakai edisi lame ye, oldfashioned meh. Kalau nak request, request lah. Tapi tak janji akan buat. Blog hdyhdyh sudah menghentikan job designing okeh. Jangan tanya tanya lagi. Sebab saya dengan rasminya takkan menerima sebarang tempahan, atau melakukan sebarang pertolongan. Pengalaman lama mengajar saya apa itu maksud menunggu.:))

sumpah anak kucing menakutkan. #Once again, memang tade kaitan. pang panggg!


Jom ramai ramai singgah blog diorang.Tak rugi derrrr , tambah kawan meh.

No comments: