Saturday, May 26, 2012

Cuti sekolahhh la? Phewww.






Assalammualaikumm. *tunduk malu pleashh.

Cuti sekolahh dahh mula!! Yeayyy. Jom sorak ! Selamanya selamanya! *ikut runut Harimau Malaya.  Akhirnya tiba juga cuti sekolah yang dinanti nantikan. Aku sangat menantimu sang holiday.

Apakah yang anda rancang untuk mengisi cuti sekolah ini?

As for me, aku dah merancang pelbagai perkara, but still in home program lahh, which is relate to blog, blog and blog. Well, no job designing. Seriously give up sungguh nak amek order nih, bukan takde yang order, but aku yang takde mase nak membuatnya. Haiya #maaf lol.

Aku dah merancang sedikit lah, asal terluang waktu waktu senggang aku. Aku nak buat revision *borakkk, aku nak mengasah bakat lame yakni travel blogging world in designing and writing, masih belajar macam mana nak menulis dengan baik. weeee, then ofcourselah nak tambahkan follower! Come follow me, bebeh. And tambahkan earning kat churp churp dan nuffnang, gushcloud and many more. 

So peoples , jom meriahkan blog hdyhdyh dengan pelbagai langkah dan kata kata. Well, as for it, request lahh ape ape yang korang nak aku tulis, or any tutok ? Insyaallah, i'm trying my really best to comfort you. Hola! :)

p/s : amacam design baru saye? semakin simple i guess. saya remove bg, and all those semak semak stuff. Tak shuke. Nak tau tak saya ade care lain rapatkan header dengan body? Much more easier actually. Just gunekan current header awak, and some godek-tion in HTML. Nanti saya buat tutorial , nantikan.




2 comments: