Tuesday, May 22, 2012

exam oh exam, sape upah ko haaa?

at last, saya berjaya yakinkan diri saya bahawa awak dah berpunya.
Assalammualaikum good people (s) who already did a good deeds.

Hai awak awak semua *pakai sepek mata cekelet cap lintah sambil melambailambai. Sihatt? *wat eye kontek ngan peminat, ala si jemah. #oke tak mo gegedit lagih.

Bulan Mei, bulan killer. Bulan exam . Aha, fobia keh. Aku exam sejak minggu lepas lagi, hari isnin, if i'm not mistaken. Esok adalah hari terakhir exam, esok exam pengajian perniagaan kertas 2. Aku tatawlah aku ke mana esok waktu exam, ke laut ke, karam ke ape ke, tataw! 

sometime i feel like eii, penatnye study. Seriously penat. Stayup sampai tengah malam, study *kononlah, padahal terbongkang. i was like banyak membuang masa, dengan training volleyball lagi *alashan. 



bile penat study, jawab exam memang ke laut lah, sumpah, bukan aku suka keadaan bile exam start termenung, belek belek, and at last tidoq, bukan aku nak. aku tak nak. tapi i was like bile nampak paper aku blur, blur, where to start, what to write and so on. 

banyak ikhtiar dah aku buat *ekceli tak banyak pun. mungkin sikap pemalas menjadi tonggak utama kegagalan aku. macam tadi exam ekonomi, tengok paper aku rasa macam err, apa ni? padahal malam tadi dah study tajuk tuh, maybe kahh, aku terlampau mengejar masa? 



perasaan tak , tahun ni masa macam cepat sangat je bergerak? tik tok, tik tok, jam ni takutkan saya tolll. Boleh tak korang cakap dengan aku, how to make my routine much more better? lalaaa, kalau awak cakap saya pun saya ni pemalas nak mempraktikkan beliau, lala, yawn.

Ini masa gambar Karnival Bola Tampar Tingkatan 6. Kiteorang tak menang. Well, itu Yan, kawan saya yang paling berusaha, and Aisyah, my really sweet friends. Doakan persahabatan kami kekal hingga akhirnya ye. :) Aminn.

Sedekahkan lah kawan saya sekudus doa ataupun alFatihah untuk kawan saya yang sedang nazak sebab terkena virus kencing tikus. Aminn. *Fikrie, cepatt sihatt taw. :)




No comments: