Monday, March 25, 2013

Lelaki lelaki kegemaran.



Assalammualaikum ! Jawab ! *acu parang*

Hello peoples ! Ihikhik , tadi sedang sedang blogwalking saya terlihat dan ternampak satu entry , maka saya rasa saya nak buat entry macam tu , inspire gitewww ! Ihikhik.

Lelaki lelaki kegemaran.

Hai , nama saya Nurul Hidayah , umur saya 20 . Saya dah gatal nak kahwin , saya suka lelaki yang berkulit sawo matang , ala ala Remy Ishak dengan Bruno Mars . Ahaks ahaks , saya memang gatal , you got a problem ? LOL , setiap orang ada jenis orang diorang suka kan ? So do I , but I tak adalah memilih , aku sedar diri , siapalah aku ni memintai buih , okbai . Termenyanyi pulak.

1. Remy Ishak  - a true Malay . Handsome , kulit sawo matang , tough , hm apa lagi ehh ? Nak cakap dia baik ke jahat ke , aku tak ambil tahu pulak hiburan dunia ni. Ahaha , aku ambil tahu gosip hidup aku je :p . Btw , aku tak boleh nak judge life dia kan , aku suka luaran dia je :) Ehh , dia ni penuh kelelakian ! Haha


 inilah pakwe titewwww ,handshome kan ? ihikhik. Hari hari aku mention dia kat twitter -.-

2. Bruno Mars - Aku rasa korang tau apa sebab aku Bruno Mars lepas baca pasal Remy Ishak kann ? Ahaks ahaks , alasan yang sama jugak ! But Bruno Mars ada banyak sebab lagi ! First kenal Bruno Mars , masa lagu Grenade kay , dengar kat radio , padahal lagu Just The Way You Are naik dulu kan ? Aku suka suara dia , sedap sangat , melting waa cakap lu ! Bruno Mars pandai main gitar jugak , itu minat utama tuh ! Aku rasa semua orang tahu aku suka orang main gitar . Hm
hey baby , be mine ? Saya tak pandai memasak , tapi setakat bagi awak makan fish and chips tu kacang je !

Hai Remy Ishak , hello Bruno Mars . Saya tau saya tak mampu memiliki awak , maka dengarlah kata hati saya . Saya minat awak berdua , saya suka awak berdua , so kalau saya mention kat twitter tu reply ahh. Tak reti ke ?! Saya fans tau ! Hikhik

Walau bagaimana pun , lelaki lelaki terhebat saya tetap abah , Boboy dan Kael . Mereka lelaki yang tidak pernah tinggalkan saya , abah yang sediakan segala galanya untuk saya , Boboy yang cuba melindungi , dan Ael  , periang hati . Saya sayang mereka.

 






1 comment:

vanillasnow said...

Hehe..hensem2nya pakwe dia..sarah pun suka jgak laki2 yg nmpak manly nie..lg2 yg ada urat2 kat tangan tu..omg. melting..hihi xD