Wednesday, May 29, 2013

Header saya kay , header ^^




Ramai nauu berkenan dengan header saya .

Hihiks , kenapa ya ? Ada pakai MAC ke apa ? WAHAHAHA <-- ayat unsur riak

Nak kata saya pakai silky girl ke apa ke , maybelline ke , MANA ADA! - bisikan header kepada saya . Saya sampaikan je ^^

Mana ada saya jalan sana sini , pakai peplum acah acah saloma uhh , MANA ADA ! - katanya lagi . Saya tolong taip je ^^

HAHA

Header saya biasa je kot , ramai y buat lg cantik , beria buat , letak doodle bagai , haha , saya letak mulut nyonyottt jeeee . Heheehe.

Header saya ada enam layer . Saya pakai brush , pattern , stroke . Tu je kot . Letak gambar setepek untuk tunjukkan sayalah TUAN TANAH ! muahmuahmuah

Awak tak reti buat header ke ? Saya ada buat tutorial lahhh , lets learn it ! :D

Belajar ! Jangan malas ! Sampai bila nak berharap dgn orang ?! Sampai bila ?



No comments: