Wednesday, March 19, 2014




Bismillah .

Assalammualaikum .

Bila gembira , jangan khabar ke orang . Bila sedih jangan dicanang ke orang . Dua benda ini aku tak buat tapi bila aku sedih , ada jugaklah aku post something kat wechat bagi dia terasa. 

Aku follow twtcinta dkt twitter , rasa macam nak tanya kat dia , macam mana nak move on ? macam mana nak lupakan yang lama ? Tapi they will never help , diorang hanya tau berkata ..

Hm .

Dulu aku pernah patah hati jugak , rabak jiwa ragaku . Ha , gitu . Aku rawat dengan masa , in 3 months alhamdulillah , fully cured . Sekarang ni aku cuma kecewa , aku tak dapat bimbing dia , aku tak dapat hidup dengan dia . Tak apa , Allah will replaces someone better , insyaallah T.T

Bila aku clash , aku fikir ada orang yang dah berkahwin dan bercerai , mesti hati diorang lagi teruk , sebab dah kahwin kan ..
Bila aku clash , aku bayangkan dia dengan future partner , aku sedih , tapi aku fikir lagi bagaimana hati si bekas isteri bila lihat bekas suami dengan orang lain , and vice versa .. 
Oh Dayahh , ramai lagi teruk , ramai lagi sedih ..tapi diorang kuat . 

Aku kena kuat . Ameen .

2 comments:

Mr.Superman said...

putus cinta bkn pengakhiran hidup dik :)wake up..ramai lg jodoh diluar sana. itu urusan Allah.

NARDtheNERD said...

betul.. mungkin ada orang lebih sengsara dari k.. :)