Thursday, January 29, 2015

My favourite social network !


Assalammualaikum ! Hai uolls !

Sekarang dah tahun 2015 , banyak kot social network yang rose well. Kiranya diorang mmg banyak pengguna dan fun kan. Instagram , vine, tumblr , facebook, twitter and many more. So whats your favourite ?
Macam aku , facebook aku tak active sangat , tapi hari hari bukak , nak tau update sesama dan berita terkini je. Macam twitter dan instagram , twitter aku gunakan tuk tgk bahan lawak, yang boleh hilangkan stress , meanwhile insta just tgk perempuan cantik , hmm menyampah tau.

Ada yang prefer insta , kata gbr cantik semua , mmglah filter will cover up the flaw ok. Aku suka jgk insta, pakai filter dia je, sbb hp aku kan zaman batu, mana boleh masuk semua jenis apps edit gbr :') . As for me, aku suka insta sbb online shop kan, banyak kat situ, so mcm rambang mata sikit , lgpun senang nak tgk , sama ada, online seller tu trusted or not. Kalau facebook ni, mcm cuak jugak.

Kalau aku, sumber gambar cantik cantik aku suka tgk kat weheartit.com. Aku suka interface dia cantik, senang save, gambar gambar dia pun nice. Kalau insta, tak boleh save. Mencik tau, lgpun insta account private kan, so mcm ahh buat apa pulak aku nak save gambar ko. Haahaha

Kalau dulu twitter macam wajib tau, hari hari dok bertepek kat twitter, meroyanlah sorang sorang. Padahal takde orang layan pun, duk lah situ sorang sorang. Hihihi, sekarang aku selesa lg pakai wechat. Satu, sbb aku tau mostly kawan kawan aku je kat situ. Aku tak app sebarangan orang, mmg kengkawan je. So lebih safe lah. 

Dulu everytime ada apps baru, mesti install. Konon nak cakap kat orang, eh saya ada dululah apps ni. Saya dah explore. Hahaha , tapi once you getting aged everything are just, its just that, nothing else. Its just you another world. HAHA, thats what puberty hit me. I'm much more mature , I guess . 

Teheee , bye .


No comments: