Saturday, February 7, 2015

Wishlist !



Hai, wishlist lagi. Lepas wishlist , wishlist. Bila entah nak termakbulnya. HAHAHA, aku sekarang keperempuanan tau. Minat, style mmg dah ladies habis. Sekarang pergi watson atau guardian, gi tgk makeup. Dulu takdoo minat ni semua. Pergi butik, tgk baju, mst fikir nak padankan dgn apa eh, ada baju yang sesuai tak. Hm hengkooo nampak tak perubahan hakakkk ni

Dulu keluar , mampus pi lah tudung kelepet ke apa ke. Sekarang, cantek cantek tak bagi berbelon, lurus berbentuk telur . Dulu mana kisah pasal apa apa pun, whos care duhh. Janji I be myself , ha gittew . Orang makeup aku dok kutuk kata hm makeup busuk lah itulah inilah. Sekarang ko dah kenapa dayahhh oiii 

But I do thinks I grow up. I tends to envy beautiful peoples , I put my best to be better than last year , yesterday or just now .

So my wishlist aree jeng jeng. Makeup for tanned ! Wuhuuu, aku bukak Loreal punya website , lepas tu dia bagi quick tips, aku apa lagi, screen shot lah. Aku skrg masih belajar nak makeup simple pergi kelas. At least , tak delah muka selekeh sgt kan. Kita kena berwibawa , kata budak professional studies . HEHEH. So korang yang tak tau color yang match dgn kulit korang , boleh pergi Loreal , cari tab quick tips. Tak semestinya kena pakai Loreal jugak. Amek jenis warna je lah .


Btw , peliknya page blog aku kat fb dah start ada viewer. Bila masa aku promote , macam tak jeeee. Aku mmg asingkan life as a blogger and biasa . Tak suka orang tau aku blogger . Apa pun , terima kasih sgt sgt kerana masih ada yang sudi baca blog saya , muah ciked ! 


No comments: