Wednesday, March 4, 2015

Semangat ke laut




Hai korang ! Ingat tak , aku pernah post pasal Nurul's Fitness Journey . Buku yang kononnya aku nak record semua benda . Memang masa tu semangat berkobar tau . Berhobar hobar sangat gittew . Unexpectedly , a week kot ke berapa hari lepas tuh , aku putus cinta . 

Aku ni eat clean-er . Aku tak workout tapi aku eat clean , aku minum air putih nak dkt 4ltr ok satu hari ! Tapi penangan putus cinta tu dia punya padu , sampai aku abaikan semua benda ! Aku sllnya mcm mcm teragak agak nak mkn banyak , msti mkn 5x sehari , buah, air putih mmg tak tinggal weh . Tapi penangan dia , aku mula lose control.

Aku klu stress , aku makan banyak . Sangat banyak , hari hari ayam goreng dgn nasi putih dgn sotong . Kau ghase ? Lepas makan tidur , aku mcm aku kan tengah kecewa , lantaq pii lah . Pergi mampus lah dgn diri sendiri , tak kurus kurus jgk kan. Yelah , tak kurus sbb ko tak disiplin ! Cuba ko disiplin. 

Its been a month kot aku rasa , nak dkt sebulan . Aku mcm biarkan badan aku menderita gila . Makan dan makan dan makan , tak minum air masak . Dulu at least aku buat squat dgn plank , skrg haram wehh . Aku mcm , efeknya benda ni dalam life aku .

Minggu ni minggu exam . Memang tak kanlah aku jaga makan jugak , aku rasa myb aku dah 100 kg. Aku mcm dah tak selesa dgn badan aku , sana sini rasa mcm Allah :'( Aku biarkan diri aku terpesona dgn makanan , ahahahahaha

So this week habis exam , aku nak getback on track balik ! Yeayy wish me luck pls . Takuttt , tanakkkk mokk sgttt . Mokk sikit okay lah kan , :p . Dah lah , ok nak belajaqqq . Bye bye




2 comments:

Luna Ed said...

nice blog dear...

Luna Ed said...

nice blog dear...feel free to visit mine at www.blognana.com