Tuesday, November 3, 2015

Baru masuk sem and rasa suck sangatttt

Assalammualaikum ! Hai semua orang .

After two days or more kot aku bukan main bermain coding blog AHAHAH , and finally the skin are just like I wanted walaupun tk seadvance whitey mommy ke azhafizah ke , but still mengikut kriteria saya , iaitu blogskin acah acah washed denim .

Kalau nak tau , original skin ni are totally different ! Totally , or aku just rasa macam aku hebat sangat nih ? HAHA. Aku tak pandai sangat tweak coding , ala kadar tu boleh lah , untuk kepuasan diri sendiri jeee. 


Okay sorry . Warna original skin ni mmg sendu sikit , simple sangat -____- . So aku pun tweak dengan sangat , ewah . Jadilah jang jang jangggg , jadilah home sweet home . Simple yet nice ( perasan ) . Warna tak striking sangat , tak ada byk widget , just so-so utk bacaan harian dan ringan je .

Aku kalau cari blogskin paling tak suka size post kecik , like ya Allah , sangat minimal , lepas tu sidebar terbantut. Sidebar terbantut tu sidebar tak penuh ke bawah , stghesssss . Dalam blogging , aku penting size post , at least 650px okay lah . Sedap , nampak luas mata kannn .


Desktop in process of making newskin . HAHAH , so crowded also a mess . Gambar ni tak kenalah ,font ni tak kena lah . MACIAM MACIAM . Aku dah siap buat image tab dah , tp guna sebab rasa tak sesuai dan entahlah , tapi lawa je . Aku buat freebies eh nanti ! Secara jujurnya , skin ini banyak dipengaruhi dgn Namee Roslan , dan itu je . ahahah . Aku nak nampak kan blog ni matang dan sweet tp tak nampak kebudak budak kan. Tak naklah fancy sgt , nak gi manewww ?

So currently , aku dah masuk sem 5 in MSU ! Yeayyy , padahal baru masuk tahun kedua . IPTS mmg banyak sem , so akan rasa pelik baru belajar dah masuk 6 ? Sebab kitaorang ada short sem long sem semua , so mmg aneh aneh je IPTS ni -____- 

Dari sem 1 , aku ada geng tau . Member dalam kelas lah , gi kelas sesame , wat assignment sesame semua , tiba sem ni , aku isolated ! Ko ghaseee . Aku all alone in all classes ! Rasa mcm wth , kenapa perlakukan aku mcm ni woiii ? Aku rasa loser dan dengan siapa aku nak buat assignment ? :''''''( . Aku mcm sendu gila, Nurul is sendu . 

Tapi I learned , aku kan datang nak belajar . So kenapa nak risau psl kawan ? Aku datang belajar kan , so jangan risau psl kawan lah . Lets open our circles ,widen ur circles, know more peoples , be more friendly ! Ok Nurul , dah motivated ke belummmmm ? I am . 

Jadi itu jelah current update sayewwww . Nantikan campaign saya di blog tercinta , stay tunedd ! Siapa yang nak improve in English , kena selalu keep on updates tau . HAHA , A HINT ! Bye :D

No comments: