Thursday, March 10, 2016

Fenomena Perlaking

Assalammualaikum uolls ! 



Wohooo , dah ber-Perlaking ke belum tuuu ? Hari ni saja aku nak story psl Perlaking . Biaqq follower blog hdyhdyh.blogspot.com sentiasa ada bahan bacaan yg berilmiah , gittew . 

Kolagen Perlaking adalah kategori minuman atau makanan tambahan ya , sama sekali tak boleh mengobati penyakit lumpuh kronik , jgn salah sangka ok. Pernah tak baca entry psl kepentingan kolagen yg aku pernah up tahun lepas ke dua tahun lepas ?

Perlaking ni adalah kolagen baru yang diasaskan oleh Sofea Ilias, pengasas Aurora dan Wisputih . Perlaking ni produk terbaru beliau dan masih baby step lg , sebab Perlaking ni belum sampai 4 bulan rasanya dipasarkan.

http://hdyhdyh.blogspot.my/2014/03/semua-orang-nak-pakai-collagen-tapi-tau.html

Bacalah dulu, buat tambah ilmu . So sekarang ni aku kan menjual kolagen Perlaking , jadi haruslah hapdet psl Perlaking .



Bahan Utama :
  • Salmon Fish Collagen 
  • Pearl Powder 
  • Gred A Hyaluronic Acid Grape Seed Extract 
  • Vitamine E

3 bahan penting dalam PERLAKING serta khasiatnya :-
1. Serbuk Mutiara Filipina
  • - Lebih ringan , berkualiti dan mempunyai mineral serta vitamin yg tinggi
  • - Amat dipercayai oleh golongan bangsawan Cina sebagain bahan pemutih dan awet muda dlm menjaga kecantikan kulit
  • - Bersifat antiradikal bebas . Melawan segala toksin dalam badan dan membuangnya . Hasilnya kulit yg cantik , gebu tanpa cela dihasilkan 
  • - Mengecutkan jerawat

2. Kolagen Ikan Salmon
  • - tidak menggemukkan seperti kolagen ikan biasa
  • - Kolagen yg lebih berkualiti dan sering digunakan oleh negara Filipina , Korea dan Jepun 
  • - Lebih pantas menyerap ke dalam sel kulit dan merangsang penghasilkan sel kulit baru
  • - Mengandungi amino acid, omega 3 dan pelbagai mineral yg membantu dalam kesihatan dan kecantikan
  • - Memudarkan parut dan menggebukan kulit

3. Acid Hyaluronik Gred A
  • - Lebih halus dan bermineral
  • - Merangsang penghasilan kolagen dalam badan
  • - Bertindak balas dengan vitamin C untuk menghilangkan kedutan, parut dan jeragat serta kedutan 
  • - Melembapkan kulit

Bahan lain : Vitamin E & Grapeseed Extract sebagai antioksidan , dan menyokong komposisi kolagen dan serbuk mutiara dalam badan .

OKAY SAYA BELANJA TESTIMONI SATU KALIII !






Aku tak sabar nak tunjuk testimoni aku pulak , kot jadi Kate Middleton ke ? AHAHAHAHAHAHA.

Nanti dah nampak cukup perubahan , aku belanja korang k . Benda baik kena lah share kan , k lah . Saya nak usha skincare Ellfie Beauty ..

Apa apa pun , kalau nak tengok lebih banyak testimoni blh pegi personal fb aku atau wsp je saya kat 0173346402 fr info dan order :)

1 comment:

Wan Mc'Lovin said...

DAPATKAN PERLAKING SEKARANG DENGAN HARGA *PROMOSI* !!!

HANYA RM120 !!! POS *PERCUMA* SEMENANJUNG MALAYSIA !!!

WHATSAPP 01119328599 SEKARANG !!!