Monday, March 21, 2016

Sebuah ilusi .


[[ MUKA CANTIK TAPI BAGAIKAN KAWAHAN DI BULAN BINTANG ]]

Ada orang cantik , tapi muka banyak hiasan . Bukan hiasan di laman rindu ya uolls.

Ada orang cantik, elok muka semua , tapi berminyak . Sat gi member bahan, weh boleh goreng ikan tak ?
Ko pun sentapss ~~~ yelah kalau aku pun sentap .


Dulu masa muka jerawat banyak banyak , ada je orang cakap weh ko gi sagat muka ko kat jalan tar lah, mana tau hilang . 
Siap weh pakai kertas pasir , kertas pasir . Sakitnya tuh disini beb , sakittttt . Aku pun penah muka jerawat penuh , dengan hitam kesuma dia . Huduh ( skrg pun ) cuma better .

Bila jerawat dah hilang , masalah bila aku nak putih ? Bila yaaa ? Nak kena mandi air beras 7 hari 7 malam ke ? Bila dah jumpa supplement yang baik , ya ialah duitnya enggak ada pulak!! Banyak nya prob ke arah yg lebih baik nihhhh , lantas ku biarkan saja muka ku begini . Majok 7 saat ! Malas aku nak layan .

Sebab pentingnya korang yg baru habis belajar ke , yg 18 , cepat cepat consume suppliment , jap lgi tak de duit , merana wehh , terpaksalah hadap muka yg legam legam beberapa ketika . Sementara berduit , sementara mampu , marilah invest utk diri sendiri , apalah salahnya . Cantik utk diri sendiri, puas hati utk diri sendiri , bukan utk cik abiang chayunk. Cik abiang wat perangai, ko apa lagi , eh tak tak , jangan tak baik . Jangan sampai ko dah malas nak layan muka sendiri , ke gaung lah weh .

Zaman muka paling banyak jerawat ofcourselah zaman form 5 and awal form 6 , lepas tu pakai Garnier Light ( warna kuning ), alhamdulillah hilang satu persatu . Zaman paling nigga haruslah form 6 , kahkahkah . Hitam habis teruk tuh .Zaman paling elok masa zaman kerja ,berduit sikit . Bila study balik , welcome to broke uolls, marilah kita pakai yg ada je, tu yg jd seperti dahulu. hehehehe

Korang jgn jd seperti saya yg selekeh ya amat ni , marilah amalkan suppliment yg baik utk kesihatan dan juga kecantikan, nanti tak ada duit, jgnlah berangan nk mencantikkan diri. Sementara ada ni , meh sini meh , wsp je , Nurul - 0173346402. Nak main lock lock pun boleh . ‪#‎apapunboleh‬‪#‎kasijadi‬ ‪#‎yataumacamcaprice‬ ‪#‎ngoratcustomer‬ ‪#‎anggapcustomerneelofa‬‪#‎semogacustomecayaq‬ hahahahah. Byeeee , assalammualaikum smile emoticon

*saja nak cakap , gbr yg last tuh saya pakai ‪#‎HDBC‬ . Hihi

Tak adalah . Tak ada trak langgar aku ke , puberty buat apa kat aku dok ehh , aku dah tua . Tu je .

No comments: