Wednesday, June 15, 2016

FAQ PERLAKING

Assalammuaalaikum uolls .

 Okayy hari ni Nurul nak share FAQ atau soal jawab berkaitan dgn penggunaan dan produk PERLAKING . Nurul nak buat FAQ sebab traffic source Nurul dr nuffnang dan blog , dua dua banyak berkaitan PERLAKING . So why not , Nurul jawab je soalan tu satu satu , sementelah Nurul pun guna . Hihi

Sebenarnya , keyword kat nuffnang hari hari berubah , tapi mmg berkaitan dgn PERLAKING lah . Tu yg Nurul terus terbukak hati nak selesaikan masalah dalaman korang ni , risauu ehh bayar mahal mahal untuk benda tak helokkk ? Hehehe

So jom kita mulakan FAQ / Soal Jawab Tentang PERLAKING



TESTIMONI PERLAKING 



Sekali tiga aku bagi tauu ,semata mata untuk korang supaya yakin dgn produk PERLAKING . Nurul mmg faham , sbb produk kecantikan ni mcm cendawan tp lepas hujan tp berapa kerat je yg betul betul elok ? Nurul mkn byk kolagen , belum ada yg mcm PERLAKING tau . Sebut je lah kolagen apa yg Nurul belum makan lg 

HASIL AKU MAKAN PERLAKING

Macam yg korang tengok kat atas , mcm mana perubahan yg korang rasa. Act kalau jumpa depan depan lg convincing agaknya kan . Yg best PERLAKING ni ,waktu period pun tak tumbuh jerawat tau . Tumbuh tu tumbuh , tapi 2 hari dah kecut . Kiranya jerawat tk sempat bermata , bernanah dah poop jadilah honey star ! Hehe, haaa lepas tu muka lebih glow dan moist ! :D

RASA PERLAKING

Untuk packaging lama , rasa PERLAKING sangat sedap ! Sangat sedap , rasa mcm yogurt anggur . Sekarang packaging baru , rasa dia agak kelat kelat , masam dan manis. Kurang sedap sikit, tp berkesan . Haaaa yg mana korang nak , berkesan ke tak ?

PENGALAMAN MAKAN PERLAKING / AKU MAKAN PERLAKING

Aku ada up dua entry berkaitan dgn pengalaman makan PERLAKING . HAAA , baca tau , jangan nak malaih sangat . 


PENGASAS PERLAKING 

Ni sebenarnya tak berkaitan pun dgn aku , sbb dah part pengasas kan . Tapi bagi puaskan hati korang yg dok google google pengasas PERLAKING . Ni haa pengasas PERLAKING , nama dia Safiey Ilias . Dia dulu buat Aurora , skrg tengah kaw kaw buat PERLAKING. Tak yah scroll psl kisah silam sangat naaa . 


PERLAKING SEMASA HAID

Kalau period , tak yah lah amek apa apa suppliment . Kita kan tengah cuci darah , tengah detoks badan . No need .

BAGUS KE PERLAKING ?

Alhamdulillah , bagi aku bagus jugak lah . Sebab ada nampak kesan , cuba lah korang selfie dan telek sikit muka tuh . Barulah nampak perubahan . 

STOP MAKAN PERLAKING .

Oh part ni belum try lagi . Nanti saya try . 

Okay ni je lah usaha yg saya mampu buat untuk bantu anda semua buat keputusan . Boleh roger roger saya di fb yaaa :D

No comments: