Monday, August 15, 2016

M&S Beauty - Your One Stop Beauty Centre

Assalammualaikum ! 


Hai korang . Sihat ke ? Hihi , aku sekarang sumpah busy dgn job assignment , ini bukan busy yang dibuat buat tau . Ini busy yang benar dan nyata , tak sangka job assignment ni mendapat sambutan , sbb aku tak berapa mengiklankan servis aku ni . Just guna twitter dan satu post kat blog ni haaaaa . Rezeki kan , bersyukur sgt :)

Nanti aku akan update lagi pasal job assignment aku , but sekarang ni aku dengan gembiranya nak bagitahu korang about my friend's igshop ! Kawan aku baru buat business , based on online shopping dengan menggunakan medium twitter, facebook dan instagram . Btw , korang kena cekidautt tau produk diorang . Semua nya yang mampu milik , and for those yang nak cari produk ala ala high end , apa kata korang cuci mata kat insta dia ?



Buat masa ini , produk diorang masik sikit dkt ig dgn fb , sbb baru start . So why not korang show some love , and hit the follow button ! Its my friend , so surely its trusted online seller :D


Okay ini sneak peek sikit insta M&S ni . Btw , dia adalah orang yg sgt mudah dapatkan makeup dr luar negara tau , who knows soon dia akan bawak masuk and jual kat sini? 

So jangan lupa follow and buy some tau , matte lipcream tengah trending sangat . Aku sendiri pun sangat suka matte lip cream , it look simple and nice . 

Tadaaaa , bye byeee


No comments: